Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en mann på 22 år. var sammen med denne jenta i over 1 år. vi hadde det helt fantastisk ilag til å begynne med. kunne ligge på sofaen i flere timer å holde rund henne. vi lo å koste oss. tiden gikk så fort! men så mistet hun mer å mer tillit til meg.

ble lett sjalu når andre jenter likte ting jeg la ut på face. anklagde meg for alt mulig. å kritiserte meg for den minste ting.. Jeg prøvde alt jeg kunne for å vise att det er hun jeg elsker. men fikk bare en kald skulder tilbake. til slutt så virket det som om jeg bare var luft i rommet når jeg kom på besøk. hun som alltid lyste opp !

di 2 siste ukene vi hadde sammen så følte jeg meg som ett ork å være med. umulig å få kontakt med. hver gang hun fikk mld av andre så var hun rask å ta opp tlf for å svare. men aldri med meg. hun har mangen guttevenner.

men det har egentlig aldri vert ett problem for meg.

helt til hun sluttet å svare på meldinger å begynte å småflørte med andre forran meg på face. ikke bare det men hun virket desperat etter oppmerksomhet , kun fra andre gutter.

jeg prøvde virkelig alt for å få henne til å like meg igjen. men uansett hva jeg gjorde så var hun kald å jævlig.

spurte henne rett ut å sa att jeg følte meg som en idiot som bare maser på henne.

men da kom det vanlige svaret.. att hun likte oppmerksomheten men jeg måtte forstå ditt å datt. var alltid opptatt med noe.

senere på kvelden sendte hun en mld til meg om att vi kanskje passet bedre som venner.

det kom som ett sjokk. for jeg ville virkelig ikke gi slipp på henne.!!

vi prøvde som venner en liten stund.

men sjalusien ble bare verre. for hun satt kun på mobilen å sendte mld med

andre når vi hadde avtalt å finne på noe sammen.

spurte rett ut om hun hadde funnet tonen med noen spesielle.

å det viste seg å stemme.

klarte bare ikkje tanken på det, så jeg kuttet all kontakt.

ble en del stygge mld fram å tilbake. 

hun ga meg all skylden å sa jeg aldri har brydd meg om henne

. noe jeg føler er helt feil!

det gikk flere uker der jeg prøvde å ringe/sende mld uten å få svar.

pluttselig etter 4 mnd får jeg en tlf på kvelden der hun ringer å spør hvordan det går.

vi pratet om alt mulig. det var en helt annen person nå.

så sa hun att vi måtte finne på noe en dag. jeg var ikke klar enda. for ville ikke ødelege vennskapet. uken etter ringte hun igjen. litt stresset, hun lurte på hvor lang tid jeg trengte. jeg svarte å sa jeg var ledig ikveld. for savnet henne sånn!!

etter 10 min begynte vi å kysse å vi var begge nyforelsket igjen! hadde det helt

perfekt første mnd. uten krangler eller noe å sette fingeren på..

hun viste virkelig att hun elsket meg! å fortalte att det aldri hadde vert noe seriøst med typen hun fikk kontakt når det var slutt. det var meg hun ville ha.
 det var den beste dagen i mitt liv!

hun kuttet han helt ut.

men nå etter 1 mnd så har det bare blitt mer å mer som før!!

hun bryr seg ikke. svarer sjelden på mld å er alltid opptatt.

får samme svaret når jeg spør. att det ikke er noe galt,. hun har masse å styre med.. osv.

så jeg gjor noe dumt.. for har hatt så dårlig magefølelse i det siste ..

sjekket snapchaten å facen hennes. der fikk jeg se att hun sender masse bilder å mld med han samme fyren som hun holdt på med før. å mangen andre

jeg aldri har hørt om!! men spessielt denne fyren.

jeg har ikke turt å konfrontere henne enda., vet jeg har gjort noe jeg ikke burde.

men føler jeg mister henne mer å mer! hva skal jeg gjøre?? stoler ikke på henne lenger:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397272-dama-oppf%C3%B8rer-seg-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg tror ikke du taper på å være ganske tøff og bestemt når du tar det opp, så hun skjønner at hun ikke kan få i pose og sekk. Ikke ren utskjelling, men klar beskjed. Med den forhistorien dere har bør hun forstå at slik flørting ikke er ok for deg.

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg dumpet min x som jeg hadde vært sammen med i 3 år under lignende forhold. Jeg var  vel ca på alder med TS den gang. Hun var usikker på seg selv og ble generelt veldig smigret av oppmerksomhet fra andre. Hun fikk et tvilsomt venneforhold med en medstudent etter at han hadde betrodd henne at han var dypt forelsket etc, Vennskapet var ikke hemmelig, så jeg var ikke veldig sint eller noe. For meg føltes det allikevel veldig feil, og følelsene kjølnet.

Jeg dumpet henne altså. Mulig det var en overreaksjon fra min side. Hun ble ganske sjokkert og veldig lei seg, men ble sammen med han andre samme kveld (!). Jeg ville neppe gjort noe så drastisk i dag pga noe såpass uskyldg. Jeg hadde det ganske vondt etterpå. Følelsene var visst ikke borte allikevel. 

Som du skjønner driver jeg å f#cker opp livet mitt innimellom, så jeg vil ikke gi bastante råd til andre. 

Takk for mangen gode svar!Hjelper å lese om andre sine erfaringer fra lignende forhold.

Greia er att jeg er sykt redd for att hun vil bruke mot meg att jeg har vert å snoka i privat livet hennes.. noe jeg egentlig kan forstå og. Sånn att jeg er verstingen..

Har ingen faste bevis på att hun flørter rundt!

Bare merker att interessen for meg er forvunnet mer å mer. Hun elsker å bli dullet med. Men orker ikke gi noe tilbake.

igår kom vi inn på en diskusjon om hvor åpne vi var med hverandre . Begynte å krangle nesten med en gang!

Om att det var jeg som ikke var til å stole på. Jeg fortalte henne, att om noen flørtet med meg så ville jeg sagt det.

Så ble hun enda mer aggessiv å la ut om att hun aldri hadde vert utro mot meg.

Det roet seg etter en liten stund.

Men hele hun virket rar! På spørsmål om noen hadde flørtet med henne sa hun att klart hun ville fortalt det ..med ett merkelig uttrykk.

Det som rart her,er att jeg VET hun får litt på kanten snapper av tilfeldige gutter! Å hun virker å ha god kontakt med denne tidligere flørten igjen fra det var slutt. Vet ikke hvordan hun svarer.. magefølelsen min sier meg att det er noe seriøst ekkelt på gang:( blir så fortvilet.. virker for meg som hun søker oppmerksomhet fra alle andre. Bare ikke meg.. føler att uansett hvordan jeg går fram her så kommer det til å gå rett til helvete.

Du kan ikke leve sammen med en partner som oppfører seg sånn mot deg. En ting er sikkert, dette vil ikke bli noe bedre fremover, så for å beskytte deg selv mot ubehageligheter så finner du deg ei anna jente.

Fatter ikke de som tror at slike forhold vil være givende i lengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...