Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde inseminasjon i november. ( I påvente av ivf pga nesten tette eggledere). Og gikk da på Pergotime kur. Det ble ingen graviditet. ( Jeg er 29 år)

Jeg pleier å bli øm i brystene ved eggløsning, og så forsvinner det når mensen kommer. Men denne gang ble jeg ikke øm ved eggløsning (tenkte kanskje det hadde med eggløsningsprøyten å gjøre?) Jeg ble så øm dagen før mensen, og blødde veldig i 2 dager, og så bitte litt i 2 dager. Blør normalt i 6 dager. Hadde siste blødningsdag på tirsdag, men jeg er fremdeles veldig øm i brystene. Og jeg har fått litt vondt i underlivet (Begynte i går) Det er vondt på den måten at det kjennes ut som det er noe løst som kommer borti en kniv. Det er verst når jeg setter meg, reiser meg og går. ( Idet jeg setter foten i gulvet) Kjennes som et slags støt.

Kan dette ha noe med hormonene å gjøre? At jeg er så øm i brystene enda, er det normalt. Har aldri vært øm etter mensen før. Men burde ikke hormonen være ute av kroppen nå? Kan det være at blodprøven ble tatt for tidlig, at jeg kan være gravid allikevel selv om jeg fikk mensen?

Dette ble kanskje mange spørsmål, men håper du kan gi meg et par svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39731-hormoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...