Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke dette

Anbefalte innlegg

Hei

Har en del ganger nå truffet en meget hyggelig dame ute , og vi har snakket en del sammen

Har jo da prestert å sende noen meldinger på sene nattetimer ( meget smart)

Men har stort sett fått svar på disse

Vi har og møtt på hverandre i hverdagen og snakket en del sammen og har en grei tone

Litt meldinger har gått fram og tilbake

Jeg er ofte den som starter disse samtalene , men får som sagt svar

Hun har hele veien brukt en del smileys , menjeg har merket meg at det i de siste meldinger har blitt avslutter men en "wink smiley"

Er dette bare å være hyggelig eller ligger det mer bak bruken av dette ?

Her er jeg helt grønn , og vet jo knapt hvordan man bruker en original smiler

Hun er alltid smilende og grei om vi treffes ute

Være seg om det er over en pils eller ikke

Jeg er som dere sikkert skjønner interessert w, men vet jo ikke hvorvidt hun er dette

Og er vel heller ikke den flinkeste når det kommer til å hverken flørte eller få fram hvordan jeg tenker og hva jeg

Sist jeg gjorde dette var jeg en ungdom , og det begynner bli noen år siden

Har fra første gangen jeg møtte henne vært ærlig på at jeg kommer relativt nylig ut av ett lenge forhold ,men føler at jeg nå har fått lagt dette bak meg og er klar for å gå videre

Så hva betyr egentlig en sink smiler annet enn å være hyggelig , og hvor fort går man fram .

Er som sagt ikke spesielt trygg på egne ferdigheter på flørtingen

Anonymous poster hash: 7a5d7...ee3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397326-hvordan-skal-jeg-tolke-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lett å vite hvordan man skal tolke meldinger. Men er det en hyggelig og grei tone dere i mellom er blunkesmilefjes generelt sett positivt vil jeg si. Vanskelig å si om hun mener det som 'morsomt' eller 'flørtende', men ettersom du 1. liker henne, og 2. har en dialog med henne og 3. denne dialogen er hyggelig synes jeg du bare skal fortsette å holde kontakten med henne og se om det utvikler seg. Kanskje venter hun på klarere signaler fra deg om at du liker henne? Og at du liker HENNE, ikke ideen om en kjæreste/sexpartner?

Det er slik dom nevnt ja jeg liker henne og vi har en god tone når vi prater sammen

Å tolke meldinger er nok verre

Får no heller forsøke å hinte noe sterker pm mon interesse og se om det er respons

Uansett vil nok det beste bære å spille med åpne kort og ikke forsøke å være noe keg ikke er

Så er det vel bare å krysse fingrene og satse på at en ikke går rett i den berømte salaten

Anonymous poster hash: 7a5d7...ee3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...