Nicklusheletida Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Prøver igjen. Hva med denne? 0 Siter
laban Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Jeg mener ingenting om kjolen, jeg vil bare fortelle at i denne tråden er bildet synlig dersom man er innlogget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Prøver igjen. Hva med denne? Fin den. Anonymous poster hash: e0b75...764 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Prøver igjen. Hva med denne? Nydelig! Jeg har faktisk en som ligner litt. 0 Siter
Kayia Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Enkel og kjempefin. Vil kunne brukes om igjen og om igjen med ulikt tilbehør 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 (endret) Fin. Tror dog ville jeg foretrukket en smalere utringning, gjerne i V-form. Kanskje fordi jeg selv kler det bedre . Endret 27. februar 2014 av Xtra 0 Siter
påskelilje Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Veldig fin! Jeg liker den fasongen på utringningen :-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Fin. Tror dog ville jeg foretrukket en smalere utringning, gjerne i V-form. Kanskje fordi jeg selv kler det bedre . Jeg synes også jeg kler slik utringning best. Og gjerne med stoff "i kryss" foran. Innbiller meg dog at Nicklus kler kjolen avbildet her bedre. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Den var kjempefin, mye finere enn de jeg fant frem:-) 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Apropos utringning, sånn her hjerteforma utringning syns jeg er kjempefin! Hadde den kjolen er vært i svart ville jeg kjøpt den selv: http://www.midnatt.no/products/hr-london-1960-talls-red-hearts-kjole 0 Siter
DoleMari Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Kjempefin! Hvor fant du den? Vil ha sånn selv:) 0 Siter
fineline Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Dette er en enkel og "ufarlig" kjole. Spørsmålet er hvilket tilbehør skal brukes. Her kan det brukes eksklusive smykker så vel som billige ting. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Skrevet 27. februar 2014 Hyggelig at dere likte den, da jeg tenkte at "dette er meg ", da jeg så den. Hadde nok kjøpt den uansett hva dere mente :-) Hører på dere når meningene deres samsvarer litt med egne meninger slik som i den andre tråden da Jeg liker den beige i den andre tråden også, men den passer best om sommeren. Fineline : Har ikke tenk så mye på tilbehør enda, men det blir vel et sjal eller en bolero. Når det gjelder smykker er jeg fryktelig kjedelig. Jeg bruker det gullet som henger på meg natt og dag, til hverdag og fest. Skifter aldri :-) 0 Siter
tonie Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 Enkel og fin. Jeg har en som er ganske lik den, men min har nok ikke fullt så dyp utringning. Slike kjoler er greie å ha. Passer til alt, og kan varieres i det uendelige. 0 Siter
IngridSletten Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 Det var kjolen sin, det :-) Veldig fin (selvfølgelig liker jeg den, jeg har en nesten helt lik) Denne utringningen er forresten svært kledelig! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 Hyggelig at dere likte den, da jeg tenkte at "dette er meg ", da jeg så den. Hadde nok kjøpt den uansett hva dere mente :-) Hører på dere når meningene deres samsvarer litt med egne meninger slik som i den andre tråden da Jeg liker den beige i den andre tråden også, men den passer best om sommeren. Fineline : Har ikke tenk så mye på tilbehør enda, men det blir vel et sjal eller en bolero. Når det gjelder smykker er jeg fryktelig kjedelig. Jeg bruker det gullet som henger på meg natt og dag, til hverdag og fest. Skifter aldri :-) Men hvor får du tak i den? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.