Gjest zikkzakk Skrevet 6. desember 2001 Skrevet 6. desember 2001 Hei Jeg skulle veldig gjerne hatt et svar på følgende spm.: Jeg er 32 år og har nettopp (okt) vært gjennom mitt 2. mislykkede IVF-forsøk. I helgen skulle jeg ha fått min første ordinære mens etter dette forsøket, men den har enda ikke dukket opp. Er nå ca. 5 dager på "overtid". I går (onsdag 5.) skulle jeg på julebord, og ville ta en CB-test for å finne ut om jeg var gravid - i så tilfelle fikk rødvinen vente. Testen var negativ. Den ble tatt på ettermiddagen og jeg fikk tisset på den i ca. 5 sek. før blæra var tom (o; De siste dagene har jeg også hatt litt ubehag (svie/kløe) når jeg tisser. Det er ikke hver gang, og i dag er jeg bedre igjen. Kan dette være/ha vært en infeksjon som ev. har påvirket mensen? Kan en CB-test vise neg. selv om jeg er gravid? Bør jeg vente noen dager og ta en ny test? Takknemlig for tilbakemelding. Hilsen 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 En urinveisinfeksjon vil ikke påvirke mensen. Ved avdødt foster vil testen etterhvert bli negativ. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.