Gå til innhold

Hjelp meg, han går bak ryggen min nå..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og kjæresten har nettopp vært på ferie. Vi har hatt noe utfordringer med krangling på turen pga sykdom, men hadde også mange fine dager.

Nå når vi har kommet hjem er alt bra. Han lånte mobilen min under ferien og nå i kveld når jeg skulle logge meg inn på facebook på mobilen var han fremdeles innlogget med sin bruker.

Jeg kom rett inn på en samtale mellom han og en annen dame som pågår nå...hun forteller han at hun har vært og flørtet mens han har vært på tur. Han skriver "æsj"

Og skriver at det skulle vært han, og så kommer han inn på hvor kåt han er, at han har lyst på han at han har ståkuk osv....jeg skjelver helt enormt og ligger og ser på samtalen som enda pågår på mobilen..vi har snakket om å kjøpe hus sammen, neste ferie, han kommer til meg i morgen.

Jeg har lenge mistenkt at han kunne være av denne typen da han er grusomt sjalu selv. (Vi har vært sammen ett år)

Er helt i sjokk egentlig. Hva gjør jeg?? nå skriver han at det er irriterende at han er opptatt og at han ikke vil vite når hun gjør noe...og at hun er så deilig og søt og skulle fått masse sex fra han, jeg har aldri hørt om denne damen og hun bor langt vekke så noe forhold på si har han ikke. Men disse  meldingene er jo nok...

Anonymous poster hash: 05f8b...e21

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...