Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en del som kunne kjennes godt igjen i den teksten ja - spesielt hvis du bytter ut noen tema der med andre ;)

Nicklusheletida
Skrevet

Vi har da hatt noen nettroll her inne av og til også

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/03/02/digitale-sadister

Bekrefter det jeg mange ganger tenkte, men som jeg ikke turde å si, da vedkommende ville klage til webmaster  over hvor fæle alle andre er (vedkommende var uskyldigheten selv), samt kom med "bevis"  i form av innlegg som vedkommende har spart på over tid og sikkert lagret i en mappe. (puh, lang setning)

Vedkommende var smart nok til ikke å bruke stygge ord. Metoden var å utmatte sine meddebatanter.

Jeg røper selvfølgelig ikke nick :-)

Skrevet

Jeg mener man skal rive armen av islamister og denge jødene med dem, og dere andre her er noen skikkelig duster. Goliath sa at mrXXX var en kremtulling her om dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et troll, men med så mange svake sjeler tilstede tørr jeg rett og slett ikke trolle på dol

Anonymous poster hash: bdebb...8ec
AnonymBruker
Skrevet

Bekrefter det jeg mange ganger tenkte, men som jeg ikke turde å si, da vedkommende ville klage til webmaster  over hvor fæle alle andre er (vedkommende var uskyldigheten selv), samt kom med "bevis"  i form av innlegg som vedkommende har spart på over tid og sikkert lagret i en mappe. (puh, lang setning)

Vedkommende var smart nok til ikke å bruke stygge ord. Metoden var å utmatte sine meddebatanter.

Tenker du på Pepan?

Anonymous poster hash: a6135...259

Skrevet

Nei, vi sier selvsagt ikke nick, hehe. Det sier noe om galskapen når innlegg blir lagret og tatt frem igjen flere måneder og kanskje år senere. Enda verre er at de ikke ser galskapen selv.

Bare det å klage til webaster når du oppfører deg som en idiot sier sitt.

Skrevet

Tenker du på Pepan?

Tror neppe hun tenkte på Pepan:-)

Skrevet

Jeg mener man skal rive armen av islamister og denge jødene med dem, og dere andre her er noen skikkelig duster. Goliath sa at mrXXX var en kremtulling her om dagen.

Hehe, du må skrive anonymt så det blir mer mening:-)

Skrevet

Hehe, du må skrive anonymt så det blir mer mening:-)

uff ja, glemte å huke av den haken der.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på Pepan?

Prøver du å få litt oppmerksomhet nå, Pepan? Det er nok primært du som er opptatt av deg.

Anonymous poster hash: 1aaab...06a

Skrevet

:lol:

AnonymBruker
Skrevet

Av og til oppleves DOL som et digitalt mentalsykehus!

Anonymous poster hash: dcc4c...a7c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...