Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært alene 3 mnd og har i denne tiden brukt vibrator for å få orgasme.

Kan man bli avhengig av vibrator?

Jeg har nemlig funnet drømmemannen med stor M og jeg sliter litt med å få orgasme når han stimulerer meg. Det er akkurat som om kroppen lengter etter vibrasjonene fra vibratoren.

Jeg spenner meg så at jeg får kramper i hoftene og klarer ikke å slappe av og nyte det fullt ut.

Jeg hadde ikke problemer med dette i mitt forrige kjæresteforhold, men da ble vibratoren også brukt i tillegg.

Siden forholdet er såpass ferskt ennå har jeg liksom ikke tort å ta fram ”lekesakene” og heller ikke nevne det. Burde jeg det og event. hvordan skal  jeg ta det opp så ikke han misforstår?

Noen råd og tips til hvordan jeg igjen kan finne tilbake til orgasme og nytelsen av å kun bli stimulert på ”naturlig” måte?

Må også legge til at jeg har vært igjennom en dramatisk og ekstremt tøff periode de siste 3 mnd og dette har slitt psykisk på meg. Jeg har merket til tider at dette kan spille inn en stor rolle.

Så nå jeg får bearbeidet dette hos psykolog og lagt dette bak meg så kanskje alt ordner seg automatisk?????

Anonymous poster hash: a5ddc...52a
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397435-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...