Gå til innhold

kan vi komme i trøbbel ved anmeldelse av voldtekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For et grusomt overgrep du ble utsatt for. Det er viktig at du anmelder dette.

Man får regne med at politiet klarer å skille viktig fra uviktig her. Du kan jo også si at dere fikk sprit, og at du etterpå tenkte at det var smuglersprit. Dere smuglet jo heller ikke, dere drakk det. Det var vel de kameratene som hadde smuglet det.

Håper du har noen å snakke med og god støtte rundt deg. Har du tatt kontakt med voldtektsmottaket ved legevakten feks? Husk at voldtekt dessverre er vanskelig å bevise. Men det er viktig å anmelde det uansett.

Du kan be om en kvinnelig politibetjent hvis du ønsker det, men er ikke garantert at ønsket blir oppfylt.

*trøsteklem*

ja jeg gikk dit uten å dusjen. så håper de finner DNA.

Veldig bra, hvis han kom inne i deg så finner de DNA, så får vi håpe at de får tak i og dømt dette kreket.

Blir så forbannet på menn som er villig til å ødelegge livet til kvinner bare for sin egen seksuelle lyst, skulle ha kappet av dem hele stasen.

Håper det går bra med deg.

Veldig bra, hvis han kom inne i deg så finner de DNA, så får vi håpe at de får tak i og dømt dette kreket.

Blir så forbannet på menn som er villig til å ødelegge livet til kvinner bare for sin egen seksuelle lyst, skulle ha kappet av dem hele stasen.

Håper det går bra med deg.

Det rant aldri noe ut av meg dagen etter så tror ikke det kom for han inni meg. Jeg trodde de kunne finne DNA likevel. De prøvde iallfall… Fælt om de ikke finner noe….

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...