AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 ( Ønsker ikke at dette innlegget havner på fremsiden av dol) ) Jeg brakk Tibia og Fabula (tykkbein og leggbein) i nederste delen av leggen i oktober 2011. Det var knusningsskader og spesielt tynnbeinet var ganske pulverisert. Det ble operert inn ei stang som gikk fra nederste delen av leggen og opptil kneet. To skruer nede og to skruer oppe. I september/oktober 2012 ble stang og skruer operert ut igjen, da stanga plaget meg. Den stanget meg inn i kneet for hvert steg jeg tok, samt at benet var stift. Etter den siste operasjonen ble jeg helt bra igjen. Stivhheten er så minimal at jeg ikke tenker over det til daglig. Kjenner bare litt når jeg ruller på fotbladet og setter meg ned på kne, men ikke noe jeg vil kalle et problem. Jeg går på ski og kjører slalom, men merker kanskje litt til at benet føles mer ustabilt og at jeg må konsenterer meg mer for å holde meg på beina, met kan like gjerne være noe jeg innbiller meg. Så plutselig får jeg problemer etter etter en gåtur i helga. Jeg har gått med samme sko mye av vinteren. Sko med heler. I helga tok jeg på meg flate skoletter. Gikk i kupert terreng i skogen. Etter denne turen fikk jeg vondt rundt akkurat der bruddet skjedde. Jeg slo meg til ro med at det sikkert bare var muskler som ikke hadde vært i bruk på en stund grunnet en annen skotype. Jeg hadde nemlig litt vondt i andre leggen også, men der på baksiden. Neste dag på vei hjem fra jobb : Jeg har så vondt på bruddstedet for hvert skritt jeg plasserer i asfalten. Smerten i den andre leggen er helt borte. Når jeg kommer hjem og får tatt av meg skoene blir jeg bedre etter en stund. På kvelden tar jeg meg en løpetur og det gikk helt fint å løpe med joggesko. Kjente meg bare øm. Men i dag igjen var jeg ute og gikk tur i lunsjen. Tok på meg skoene som jeg vet ikke gir meg problemer. Mindre vondt, men nå kjennes det ut som noe beveger seg i leggen min. Er det sannsynlig at et brudd kan ha åpnet seg i 2,5 år etterpå etter en gårtur ? Skal få det sjekket om dette fortsetter, men vil høre her om noen har hørt om noe slikt tidligere? Hadde planer om å trene meg opp til Oslo halvmaraton, så er litt bekymret nå. Anonymous poster hash: b6379...8f1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397561-hvor-sannsynlig-er-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solemnity Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ja, det kan skje. Hvor sannsynlig det er kan jeg naturligvis ikke svare på. Du er ikke benskjør, da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397561-hvor-sannsynlig-er-det/#findComment-3530813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja, det kan skje. Hvor sannsynlig det er kan jeg naturligvis ikke svare på. Du er ikke benskjør, da? Er nesten bra i dag, så det var nok bare noe jeg innbilte meg. Feil type sko sikkert. Anonymous poster hash: b6379...8f1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397561-hvor-sannsynlig-er-det/#findComment-3530885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.