Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten frisk av influensa, og skal opereres om noen dager. Feberfri og føler meg ok, men jeg hoster, og antar at hosten fortsatt kan sitte i den dagen jeg skal inn på sykehuset. Har googlet litt og leser at forkjølelse i god bedring vanligvis går bra, men finner ingenting om hva de mener med god bedring og hvordan det stiller seg med hoste. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397575-narkose-og-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nesten frisk av influensa, og skal opereres om noen dager. Feberfri og føler meg ok, men jeg hoster, og antar at hosten fortsatt kan sitte i den dagen jeg skal inn på sykehuset. Har googlet litt og leser at forkjølelse i god bedring vanligvis går bra, men finner ingenting om hva de mener med god bedring og hvordan det stiller seg med hoste. Noen som vet?

Du får si fra til anestesilege. Jeg var på bedringens vei av bronkitt og har også astma. De ga meg ekstra medisin via en  maske like før de satte narkosen. Om du skal opereres i magen, husk å ha en pute tilgjengelig slik at du kan legge den på magen og dytte litt i mot når du hoster. Det hjelper.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397575-narkose-og-hoste/#findComment-3531101
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...