Gå til innhold

Hundevalper - tips til sakte-TV for ro i sjelen

Anbefalte innlegg

NRK sender direkte døgnTV på nett fra et kull med 8 hundevalper som ble født 17. februar. Det er bare koselig hele tiden. Ikke noe drama.

Noen ganger er katten innom for å kose.

http://nrksuper.no/super/blog/bli-med-dyrevenn-pa-valpefodsel-direkte

Fortsetter under...

NRK sender direkte døgnTV på nett fra et kull med 8 hundevalper som ble født 17. februar. Det er bare koselig hele tiden. Ikke noe drama.

Noen ganger er katten innom for å kose.

http://nrksuper.no/super/blog/bli-med-dyrevenn-pa-valpefodsel-direkte

Jeg har akkurat mistet lillelort så jeg makter ikke se på, men jeg gleder meg vanligvis over slike "program". Det er som du sier, dramafritt og bare koselig. Slow-TV er ikke så dumt, jeg fikk vært med på nesten hele hurtigruten uten å gå blakk :-)

Jeg har akkurat mistet lillelort så jeg makter ikke se på, men jeg gleder meg vanligvis over slike "program". Det er som du sier, dramafritt og bare koselig. Slow-TV er ikke så dumt, jeg fikk vært med på nesten hele hurtigruten uten å gå blakk :-)

Kondolerer, så trist.   Da forstår jeg godt at du ikke orker å se på.

Ja, jeg likte også Hurtigruten veldig godt :-)

Hurtigruten var topp! Vi syntes det hørtes helt rart ut før de begynte husker jeg, men sannelig ble vi ikke hekta gitt! Det siste vi gjorde før vi la oss var å sjekke hvor langt de hadde kommet og det første vi gjorde om morran når vi sto opp og også når vi kom hjem - "hvor langt har de kommet nå?" :) Og stor stas om de kjørte forbi et sted vi kjenner på et tidspunkt vi kunne se på. :)

Annonse

Kondolerer, så trist.   Da forstår jeg godt at du ikke orker å se på.

Takk Kalevalaa :-)  Det skulle vært en egen kanal med slike programmer... skjønt da er faren for at jeg ikke hadde kommet meg ut i det hele tatt relativt høy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...