AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg har en lang historie med at jeg fikk kjønnsvorter for over 7 år siden. Disse dukker fortsatt opp og jeg behandler de og de blir borte. Nå har jeg kun en jeg har sliti litt med, og den er så og si forsvunnet. Men det som egentlig er problemet er at jeg klør no så intenst i hele underlivet samt at jeg i tillegg har fått kløe bakover mot endetarmen og helt opp til rompe sprekken. Jeg har alltid hatt kløe og har innbilt meg at det er kjønnsvortene. Men kan en liten gi så inderlig mye kløe. ? Jeg holder på å bli gal og syns denne kløen bare blir verre. Var nylig hos legen og tok gu. Ho tok celleprøver og bakterie prøver. Hun sa alt såg fint ut også, og prøvene er fine i og med jeg ikke har hørt noe. Har hatt en del hvit vanlig utflod, som også legen såg. Har forsøkt å behandle meg for soppinfeksjon men det hjelper ikke. Hva skal jeg gjøre med det? Blir helt sår nedentil pga kløen .. Er det kun kjønnsvortene som gir all denne kløen ? Hilsen en fortvilet jente Anonymous poster hash: c60f0...d74 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397630-kl%C3%B8e-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.