Gå til innhold

Hvorfor blir hun så fort provosert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor blir hun så fort provosert?

Jeg har ei venninne som blir så fort provosert når hun drikker alkohol. I starten av festen er hun så utrolig glad og i veldig godt humør, men utpå kvelden blir hun provosert av den minste lille filleting som overhodet ikke har noe å si. Som at for eksempel. samboeren sovner eller at noen får slengt med leppa som en spøk, men som hun da oppfatter som kritikk. Dette er bare tull og hun ødelegger nå så mye for seg selv.

Nå skal det tilføyes at disse festligheten er av det sjeldne slaget, men det er bare så synd at de skal avsluttes og endes med at hun er irritert eller sinna pga. noe.

Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne? Hun drikker ikke sprit og holder seg til vin og øl.

Hun har innsett at det er hos henne feilen ligger, men hun klarer ikke å kontrollere det på en måte.

Jeg tenker at hun må lære seg å gi litt mer  f…… og ikke bry seg og ikke bli påvirket av slike ting.

Men det er nok lettere sagt enn gjort.

Noen som har gode råd å komme med?

Mvh. Venninna

Anonymous poster hash: 97b2b...a80
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397635-hvorfor-blir-hun-s%C3%A5-fort-provosert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...