Gå til innhold

Grei mobil

Anbefalte innlegg

påskelilje

Minstejenta fyller snart ti år, og hun skal da få mobiltelefon. Hun har fått bruke et par gamle etter broren og søstera det siste halve året, men de har hatt veldig dårlig lydkvalitet, så hun skal nå få ny.

Vi har telenorabonnement, og ønsker å overføre det abonnementet hun har til den nye.

Hvilke mobiler er greie for en tiåring, utenom toppmodellene til Iphone og Samsung? Det er ikke aktuelt med en rådyr telefon nå til henne, men en som gjerne er "kul" likevel. Den kommer nok først og fremst til å bli brukt til enkle spill, sms og litt ringing.

Jeg synes dette med mobiler er en uoverkommelig jungel, og det er like ille hver gang vi må kjøpe ny. Veldig greit da jeg skulle ha ny jobbmobil, og fikk beskjed om å velge mellom 2 typer :-) Nå kan vi jo velge mellom hundrevis.... :-P

Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397645-grei-mobil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Takk for innspill. Jeg kikket på ulike litt enklere NOKIA-modeller, men så kom vi over et kupp på telenormobil.no (nettbutikken): En Samsung Galaxy S3, som med det abonnementet vi skulle ha (Komplett kontroll S) kostet kun 199 kr! Jeg har den mobilen, og er kjempefornøyd :-)

Ulempen er at hun nok ikke får den i tide til mandag morgen når hun har bursdag, men det

får heller være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397645-grei-mobil/#findComment-3531925
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...