Gå til innhold

Irak vil lovliggjøre å gifte bort jenter fra 9 år...

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10146441

Iraks ministre vil gjøre det lovlig å gifte bort jenter helt ned i niårsalderen. Regjeringen har godkjent forslaget og det mangler nå bare at parlamentet gjør det samme.

Det er rett og slett grotesk. Jeg får lyst til å grine på vegne av alle de små jentene som går et mareritt i møte.

Fortsetter under...

Iraks ministre vil gjøre det lovlig å gifte bort jenter helt ned i niårsalderen. Regjeringen har godkjent forslaget og det mangler nå bare at parlamentet gjør det samme.

Det er rett og slett grotesk. Jeg får lyst til å grine på vegne av alle de små jentene som går et mareritt i møte.

Det er å legalisere pedofili.

Nok et skrekk-eksempel på hvor galt det går når en skal styre med Islam/Sharia som rettesnor.

Det er å legalisere pedofili.

Javisst er det det. De gjør det vel under dekke av at "profeten" visstnok giftet seg med en av sine koner da hun var 6 år, men ikke fullbyrdet ekteskapet før hun var 9... Alle skjønner jo at dette er "småjentesultne" mannfolks våte drøm! *kvalm og på gråten*

Det er dessverre altfor forferdelig mange maktsyke menn i verden, som hindrer den i å gå framover.

Jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg ikke lever i et land der jeg blir presset til å gifte bort datteren min eller ta henne ut av skolen eller pakke henne inn i en heldekkende tøysekk, når livet hennes så vidt har begynt.

Annonse

stjernestøv

Stakkars jenter, tenk så redde de må være :( Helt forferdelig at det er mulig.

Tja, ekkelt og guffent, men det er vel ikke akkurat overraskende at når vi hengte Saddam så ville Shiamuslimene (som er i stort flertall) innføre mer av det fundamentalistiske shia-styret.

Dagens politiske sleivspark, ver det noen utenom Bush som oppriktig trodde det bodde små, demokratiske amerikanere inni hver Iraker, som ville blosmtre når Saddams terror-regime falt ?

AnonymBruker?

Når tror jeg dere har blit litt tullete her altså. Profeten Muhammad som var Guds sendemann gjorde jo akkuratt det samme. Og han blir jo hyllet den dag i dag av Norske muslimer. Og ingen protesterer mot dette. Dermed aksepterer vi dette. Amen

Anonymous poster hash: fu420...v69 

Når tror jeg dere har blit litt tullete her altså. Profeten Muhammad som var Guds sendemann gjorde jo akkuratt det samme. Og han blir jo hyllet den dag i dag av Norske muslimer. Og ingen protesterer mot dette. Dermed aksepterer vi dette. Amen

Du er inne på noe vesentlig her. Ingen rett-troende muslim vil finne på å protestere mot dette, da kritiserer man samtidig den "hellige" profeten. Islam er noe svineri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...