Gå til innhold

Sterilisert,men hatt menslignende smerter i 2-2,5 uke

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ei jente på 31 år,steriliserte meg for 3,5år siden. Men,har de 2-2,5 siste ukene gått med menssmerter hver eneste dag. Jeg pleier aldri å ha menssmerter,kun dagen før jeg skal ha mensen og thats it. Skal ha igjen mensen om 5 dager,men har aldri vært slik som jeg er nå noen gang. Har tatt gravidtest og den har vært negativ. Holder på å bli gal av dette her,for er mindre behagelig å ha det slik hver eneste dag :/ Og det som er så rart er at jeg ALDRI har menssmerter,kun dagen før jeg får igjen mensen.

Hva kan dette være? Kan jeg være gravid og det ikke synes på test eller kan det være noe annet?

Håper virkelig på svar,for jeg holder på å bli gal av det her :/

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er ei jente på 31 år,steriliserte meg for 3,5år siden. Men,har de 2-2,5 siste ukene gått med menssmerter hver eneste dag. Jeg pleier aldri å ha menssmerter,kun dagen før jeg skal ha mensen og thats it. Skal ha igjen mensen om 5 dager,men har aldri vært slik som jeg er nå noen gang. Har tatt gravidtest og den har vært negativ. Holder på å bli gal av dette her,for er mindre behagelig å ha det slik hver eneste dag :/ Og det som er så rart er at jeg ALDRI har menssmerter,kun dagen før jeg får igjen mensen.

Hva kan dette være? Kan jeg være gravid og det ikke synes på test eller kan det være noe annet?

Håper virkelig på svar,for jeg holder på å bli gal av det her :/

Det var sånn for meg  innimellom også. Jeg trodde flere ganger jeg kunne være gravid eller at det var noe annet galt. Men det var ikke det.

AnonymBruker

At du aldri har opplevd dette betyr dessverre ikke at du ikke nå gjør det eller at du i fremtiden også kan komme til å oppleve det. Siden det høres ut som om dette er første gang ville jeg vurdert dette til å være et "normalt" annerledeshet i en syklus. Fortsetter det ville jeg bestilt en time hos gynekolog for en sjekk. 

Anonymous poster hash: 225b9...4e5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...