stjernestøv Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Så den filmen, hva i alle dager er så åndelig med den? Det har jeg hørt, likte den ikke. Fikk med meg det at alt er en illusjon, men menneskebabyer koblet til slanger i en maskin? Hva er så bra med den filmen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Bra? Keanu Reeves - dødskjekk og noen crazykule actionscener Anonymous poster hash: a78cf...9fe 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Uff, jeg ble så skuffet av både Matrix og Avatar... Men jeg liker filmer som AI, K-Pax og A Beautiful Mind. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Skrevet 21. mars 2014 Bra? Keanu Reeves - dødskjekk og noen crazykule actionscener Anonymous poster hash: a78cf...9fe Masse actionscener jeg spolte forbi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Skrevet 21. mars 2014 Uff, jeg ble så skuffet av både Matrix og Avatar... Men jeg liker filmer som AI, K-Pax og A Beautiful Mind. K-pax og a beautiful mind var kjempebra, avatar var tusen ganger bedre enn matrix. Matrix var bare rot Men så en film som gjorde inntrykk i dag, trade. Virkelig sørgelig. Tenker mye på det nå, at sånt skjer hele tiden i verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.