Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor er jeg så tørst om kvelden? Går på seroquel,antipsykotika. Er 30 år og er ellers frisk. Typen min har diabetes, så j har sjekket blodsukkeret mitt disse dagene. Drikker masse vann etter å ha spist kjeks å sjokolade. Blir kvalm for jeg drikker for mye, nen er enda tørst. Har også mensen nå. Hvorfor er jeg så tørst???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397745-hvorfor-er-jeg-s%C3%A5%C3%A5-t%C3%B8rst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er jeg så tørst om kvelden? Går på seroquel,antipsykotika. Er 30 år og er ellers frisk. Typen min har diabetes, så j har sjekket blodsukkeret mitt disse dagene. Drikker masse vann etter å ha spist kjeks å sjokolade. Blir kvalm for jeg drikker for mye, nen er enda tørst. Har også mensen nå. Hvorfor er jeg så tørst???

Har du sjekket blodsukkeret på egenhånd eller fått det gjort hos lege? Om du har gjort det selv så ville jeg fått gjort det hos lege i tillegg for sikkerhets skyld. 

Har du sjekket blodsukkeret på egenhånd eller fått det gjort hos lege? Om du har gjort det selv så ville jeg fått gjort det hos lege i tillegg for sikkerhets skyld.

Ja bør nok det. Samboeren min gar diabetes, så jeg har sjekket ordentlig,men... Bør nokgå til lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...