Gå til innhold

Utsette menstruasjon.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Skjønner at folk er nyforelsket :)

Tenker folk sånn etter mange år sammen også? For meg ville helt klart problemet vært varme, bading, bikini osv...

God tur til dere:)

Takk ! :-) Vi skal jo ikke til syden. Vi skal på fjellet og bo på høyfjellshotell, så skiklær er viktigere enn bikini :) Men jeg tar nok med meg bikinien også, siden det er basseng der.

Fortsetter under...

Nicklusheletida
:) 

De aller fleste måneder har flere dager enn februar :P

Jadda ! :D  Hadde fått den nøyaktig samme dato to måneder på rad og den pleier å være regelmessig, men nå fikk jeg den en hel uke før den datoen. Naturlig at jeg skulle få den tidligere siden det er så få dager i februar, men kanskje ikke så tidlig. Gjør ikke no :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...