Hvem? Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg har lenge hatt en irriterende og plagsom ting med venstre øre. Jeg klarer ikke helt å forklare, men har tidligere beskrevet det som skraping eller flimring av lyd. Det er spesielt plagsomt ved høye lyder (å skylle ned i do faller i den kategorien), jeg kan gå omveier for å slippe trafikkerte veier, er jeg sammen med mennesker kan vanlig tale utløse det, og latter er forferdelig. Jeg begynte å legge merke til det ved hard trening, men så er det bare blitt verre. Jeg går konstant og blåser dotter i ørene, da det er minst ubehagelig å ha dotter fremfor denne lyden. Den slår meg helt ut. Når den kommer varer den ikke lenger enn noen sekunder, men jeg føler da at jeg blir småforvirret og ukonsentrert, litt tendens til dårlig balanse. Kommer den i en samtale, kan jeg bli irritabel, kun fordi det er ubehagelig og jeg aldri vet hvor mye eller lite lyd som skal til. Har vært hos ØNH, de fant ingen ting. Tips/råd/erfaringer på hva dette kan være og hva som kan hjelpe mottas med ekstremt stor takknemlighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397766-%C3%B8reproblem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.