Gå til innhold

Ulike typer konfirmasjonsseskap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Vi skal leie lokale (et bygdetun, veldig rimelig). Har bestilt ferdig mat fra cateringfirma. Skal lage dessert selv (tror jeg) og ha kaker selv.

Mulig å låne kantina gratis på jobb, men ulempen da er at det er dårlig med uteplass. Vi har en veranda, men om ettermiddagen er det skygge der.

Tror det er sånn 50/50 blant de jeg kjenner om å leie lokale eller ha selskapet hjemme.

Hvordan var deres selskap?

Er ute etter et annet alternativ enn standard leie-et-lokale selskap.

Vi var en gang i en konfirmasjon som ble arrangert på en gård. Vi kjørte ut dit rett etter seremonien, og overnattet til dagen etter. Middag ble grillet ute (helstekt lam og svin) men vi spiste inne, hvor det var dekket til fest. På dagtid var det arrangert turer og konkuranser, og både store og små koste seg veldig. Fin måte å lage en annerledes fest på syns jeg :)

Selv leide vi en restaurant med stab like ved lokalet seremonien ble avholdt. Jeg hadde med pynt, men de pyntet slik jeg hadde beskrevet at vi ønsket det. Etter en treretter dro halve gjengen (våre søsken og foreldre + ungene) hjem til oss og spiste kvelds og snop før overnatting. Fint det også, men mer tradisjonelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...