Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...  hos + 30 kan det være et "behov." Å sette botox på en 19-åring, synes jeg er etisk forkastelig.

Tror du din mor kjente på dette behovet, eller har dette behovet oppstått de siste årene? Og hva skiller 30+- gruppens behov fra 20-gruppen? Behov? Eller moral? ;)

Fortsetter under...

Tror du din mor kjente på dette behovet, eller har dette behovet oppstått de siste årene? Og hva skiller 30+- gruppens behov fra 20-gruppen? Behov? Eller moral? ;)

Jeg tror det var der, men at det er mer oppnåelig i dag og dermed har omfanget eksplodert. Dessverre.

Akkurat når det gjelder botox, så kan det ikke være behovstyrt på en 19-åring! Botox sletter rynker, noe en 19-åring ikke har behov for. Ergo synes jeg det er uproft å sette og ta betalt for den sprøyten. Når man har gjort så mange unødvendige inngrep før fylte 20, så virker det sykelig. Og i tillegg delt det med alle.

Jeg har selv "touchet borti bransjen" og skjønner ønsket, men det får være grenser når det fjernes rynker på de under 20!!

Jeg tror det var der, men at det er mer oppnåelig i dag og dermed har omfanget eksplodert. Dessverre.

Akkurat når det gjelder botox, så kan det ikke være behovstyrt på en 19-åring! Botox sletter rynker, noe en 19-åring ikke har behov for. Ergo synes jeg det er uproft å sette og ta betalt for den sprøyten. Når man har gjort så mange unødvendige inngrep før fylte 20, så virker det sykelig. Og i tillegg delt det med alle.

Jeg har selv "touchet borti bransjen" og skjønner ønsket, men det får være grenser når det fjernes rynker på de under 20!!

Har noen egentlig behov for å fjerne rynker da? Mitt poeng er at slike behov er skapt også hos 40-iser. En 60-åring fatter ikke hva en 30-åring holder på med når vedkommende tar kosmetiske heller vettu, men for 40-åringer har det blitt legitimt, og dermed endrer også måten vi ser på fenomenet seg også. Det igjen påvirker skjønnhetsidealet - også til 20-åringene... ;)

Har noen egentlig behov for å fjerne rynker da? Mitt poeng er at slike behov er skapt også hos 40-iser. En 60-åring fatter ikke hva en 30-åring holder på med når vedkommende tar kosmetiske heller vettu, men for 40-åringer har det blitt legitimt, og dermed endrer også måten vi ser på fenomenet seg også. Det igjen påvirker skjønnhetsidealet - også til 20-åringene... ;)

Ser den :)

mariaflyfly

Hun ser heldigvis såpass alminnelig ut at det ikke er noe alternativ å leve av å rope "se på meg!"

I den grad jeg vet hva disse motebloggene handler om, synes jeg det går mye på "se på meg og sminken min og kroppen min og klærne mine og interiøret mitt og hvor mye jeg har råd til å shoppe, bare husk på at det er det indre som teller!"

God beskrivelse. Vi har vel sagt det før: Det er for få skittenrosa blogger. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...