Gå til innhold

Akutt hørseltap :-(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Veldig ubehagelig å være halvdøv. Fikk antibiotika mot ørebetennelse og en annen medisin som skulle hjelpe på all vesken i øret. Hat tatt noen medisiner... Men ingen endringer så langt. Kan jeg få nedsatt hørsel av dette? Har hatt "dotter" i ørene i ca 15 år fra før.... Heldigvis ikke øresus... 

Anonymous poster hash: 42779...303
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397806-akutt-h%C3%B8rseltap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

Hei!

Har du mye trøbbel med ørene øker det vel sannsynligheten for mer trøbbel:-)

Jeg hadde ingen problemer med ørene før august i fjor, da over natten mistet jeg hørselen på høyre øre.

I Oktober ca kom jeg meg til lege og til ørelege i januar, jeg har fått "sudden defnes", det er nå en ting, men det som er verre nå, er tiltagende øresus.

Jeg har en høy lyd på øret som plager meg fra jeg slutter å lese.

Når jeg leser/konsentrerer meg om et arbeide har jeg det bra.

Øresus må derfor være en slags bryter for å bli arbeidsnarkoman, man klarer sjelden å sette seg ned for å slappe av, for da merker man lyden:-(

Å være arbeidsnarkoman mor er ubehagelig for omgivelsene, jeg har alltid syntes sitte i ro, uten å ha et prosjekt foran meg er vanskelig/prosjekt kan være å tenke ut noe/løse et problem, men jeg er da konsentrert, nå er det blitt enda verre med å sette seg ned på andres oppfordring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397806-akutt-h%C3%B8rseltap/#findComment-3532724
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...