Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie

Å jukselommer irriterer jeg meg over og, hva er vitsen liksom? Det bør heller være baklommene som er jukselommer da, for der liker jeg ikke ha ting, det ser fort klumpete ut. Ser at menn liker å ha lommeboka der (til stor forlystelse for lommetyver :D ), men i fremlomma kan det av og til være greit å putte småting, vekslemynter for eksempel :) For all del ikke ha bankkort i bukselomma, der har jeg brent meg et par ganger, når jeg har satt meg på en stol, har jeg faktisk kommet til å bøye kortet så det fikk en brist.... 

Men da kan det være greit med slike små kortholdere, de er gjerne stive og i metall og beskytter kortet mot å bøye seg eller brekke. 

Ang. damevesker og kassakø.... Bestemoren min er berømt for å rote i veska eller pungen, mens køa bak blir lenger og lenger.... så står hun der og humrer for at hun ikke finner noe. Og teller opp alle småkronene.... hehe :) Jaja.... Det er vel en dameting det der. Trolig arvelig også, for både min mor og jeg har til tider samme tendensene. Særlig når mobiltelefonen ringer i veska og vi ikke finner den... men som sagt har problemet blitt mindre hos meg nå når jeg har byttet til en mindre veske :)

Hei!

:-)

Jeg har ikke tenkt på det med at bankkortet kan bøye seg?

Jeg har bankkortet i baklommen for alt det andre, briller, solbriller, ørepropper, og nesespray og mobil, er plassert andre steder. + tyggegummi, jeg har begynt med tyggegummi, jeg bruker mye, for når smaken er borte kaster jeg den.

Bra du ikke ser vitsen med jukselommer, det var etbmenneske som begynte forklare meg vitsen med dem, men jeg orket ikke høre på det.

Da skal jeg få en kortholder. Når jeg har sekk med bøker er det jo greit, men av og til liker jeg ikke tung sekk,

Da er jukselommer irriterende.

Madelenemie

Og angående å hisse seg opp/bli stresset når folk er treige. Jeg er vanligvis veldig avbalansert og rolig,

men er jeg på kjøpesenteret en travel lørdag, har pakket på meg for mye klær (f.eks. en gang jeg gikk med en tykk boblejakke og stod i kø.... ikke å anbefale hehe), og kanskje attpåtil er tørst eller har lavt blodsukker.... da kjenner jeg det ikke skal så mye til :) 

Så det er lurt å få i seg litt mat før man handler, da blir man ikke så fristet til impulskjøp (for eksempel den fristende snickersen like ved  kassa....) og man klarer å besinne seg mer. Ikke for mye klær heller, husk at man er innendørs. Det samme kan man se om man har med seg småbarn på shopping, da blir det fort grining. Pass på at barna ikke er for tykt påkledd, at de har spist godt og gått på do, så skal du se at handleturen går så mye bedre.... Trådstarter irriterer seg nok over sutrete under også, så da ser dere småbarsnforeldre at fornøyde unger er mindre sutrete :) Nå ror jeg meg litt langt til sjøs her altså, men jeg lider av en slags assossiasjonsforstyrrelse, som gjør at jeg assossierer litt vel mye.... Sånn sett kan man jo bli veldig pratsom av det, og det er jo bra.... før var jeg stum som en ørsters, så det er nok det som er problemet. Alt det jeg skulle sagt den gangen, de kommer ut i tidobbel dose nå. Ikke rart jeg har blitt skravlete :) Men nå skal jeg være stille... God helg hehehe :)

Hei!

Jeg har autisme bare og for meg som for andre med autisme, kan ord ta ord, da er det sånn at sier noen frø, så kommer man på en artikkel om spesielt helsefremmende frø og starter snakke om dette, min tidligere fysikkvenn er kjent for å avlede seg selv og det inn i detaljerte tanker. Jeg lytter, men så begynner jeg forundres og le :-D han glemmer seg helt!!

Så det er nok mange som kan slite med assosiasjon , selv om de ikke har en lidelse. Jeg har bare autisme .

Syns små barn ikke bør være med på shopping, de ser triste ut syns jeg på kjøpesentere, noen ganger er det som du skriver også at de har kjukke klær på seg, ikke rart de kan bli sinte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...