Gå til innhold

PMS plager; går snart på veggen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Jeg har endelig gått nok opp i vekt til å få regelmessig menstruasjon igjen, men med denne kom PMS plagene og de blir bare verre og verre for hver gang. Jeg blir fryktelig irritert av hver minste lille ting, gråter av det meste, er veldig nedstemt, har magesmerter, hodepine, såre bryst og får kviser (noe jeg aldri har slitt med før). Jeg sliter også med å sovne, så derfor sitter jeg her kl. 01 om natten. 

Søkte litt på nettet i stad, men ser at det ikke akkurat er mye som hjelper, så da lurer jeg på om dere har noen gode "kjerringråd"? Hva funker for dere?

Anonymous poster hash: b2b05...8ea
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397868-pms-plager-g%C3%A5r-snart-p%C3%A5-veggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva med p-piller? Da slipper du pms.

Jeg har tenkt på det, men jeg har en familiehistorie med blodpropp. Jeg gikk en periode på cerazette, men da blødde jeg jevnt i 3 måneder. Har litt lyst til å prøve de igjen nå, men jeg vegrer meg for å gå til legen. Jeg vet jo ikke helt hva min leges tanke om prevansjon er og etter at det har blitt blåst sånn opp i media blir jeg rett og slett litt skeptisk. 

Anonymous poster hash: b2b05...8ea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...