Gjest (Anonymous) Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Har en stort problem,som jeg i grunnen alltid har hatt,etter at jeg ble seksuelt aktiv. Jeg tør ikke vise meg naken,rett og slett.Og to barnefødsler(som dog er det beste som har hendt meg),gjør ikke saken bedre.Strekkmerker fra topp til tå og puppa på knærne.Off..... Har blitt alenemor,og fått meg ny,alle tiders mann,for ett år siden.Vi har det kjempebra seksuelt - hvis lyset er av!Det irriterer meg grenseløst,og sikkert ham enda mer,at det kun er sengen som er egnet for sex.Har så vanvittig lyst å ta ham hardt(ja,jeg er jente)på stuegulvet,kjøkkenbordet,på pubtoalette - ja hvor som helst.Jeg er egentlig en meget seksuell person,liker sex og er med på det meste,som sagt hvis partneren IKKE kan se hvordan jeg ser ut. Nå høres jeg sikkert helt teit ut,men dette er faktisk et alvorlig problem for meg.Selvtilitten er på BUNN med kroppen min,selv om jeg er helt normal egentlig,men preget av barnefødsler,.Ikke er jeg overvektig(ikke det at de er fæle,for all del), aldri fått noen kommentarer om at jeg er stygg osv - men jeg klarer bare enkelt og greit ikke å vise meg.Stivner totalt til i hele kroppen om noen skulle se meg uten bukse f.eks(les:menn).Å gå fra dusjen naken med hånkle rundt meg og inn på soverommet,går bra.Men om typen kommer bort å prøver å lure hånkleet bort,blir jeg hissig,sint,redd og rømmer,rett og slett.Er liksom redd han skal syns jeg er "ekkel",om dere forstår.Bli skuffa liksom.Ha større forentiniger til min kropp enn jeg kan "gi". Andre som har det sånn?Hvordan kan jeg få selvtilitten min tilbake?Jeg VIL..... Misunner dere andre som har det slik jeg _ønsker_å ha det:NULL hemmninger... Trist hilsen fra en 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39790-elednig-selvtillitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 En måte å føle seg flott på er å bruke alldeles lekkert undertøy som både skjuler det du har lyst det skal skjule, men likevel virker pirrende. Har kjøpt meg et korsett i gullame kantet med sorte blonder. Det er min smak, men det finnes jo alle typer, materialer og farger – med eller uten spiler, med eller uten push up-bh. Du kan jo til og med finne et knall-rødt et i anleding snart jul. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39790-elednig-selvtillitt/#findComment-150121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Vet akkurat hvordan du har det, da jeg hadde det på samme måte selv. Jeg tok det litt gradvis. Fikk dimmer på lysene på soverommet, og avslørte mer og mer. Og ble selvfølgelig tøffere når jeg så at han likte det han så, og gjerne ville ha mer av det. Som en sa en gang: Når jeg er alene kvinne på soverommet er jeg det mest attråverdige som finnes for akkurat ham. Og det tror jeg på! Nå for tiden elsker vi hvor som helst, og gjerne i dagslys til og med. Hadde noen sagt det til meg før jeg møtte mannen min, hadde jeg aldri trodd at jeg skulle kunne elske i lyset, midt på dagen!!! Lykke til, dette går helt sikkert fint! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39790-elednig-selvtillitt/#findComment-150142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Vet akkurat hvordan du har det, da jeg hadde det på samme måte selv. Jeg tok det litt gradvis. Fikk dimmer på lysene på soverommet, og avslørte mer og mer. Og ble selvfølgelig tøffere når jeg så at han likte det han så, og gjerne ville ha mer av det. Som en sa en gang: Når jeg er alene kvinne på soverommet er jeg det mest attråverdige som finnes for akkurat ham. Og det tror jeg på! Nå for tiden elsker vi hvor som helst, og gjerne i dagslys til og med. Hadde noen sagt det til meg før jeg møtte mannen min, hadde jeg aldri trodd at jeg skulle kunne elske i lyset, midt på dagen!!! Lykke til, dette går helt sikkert fint! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39790-elednig-selvtillitt/#findComment-150143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.