Gå til innhold

Bo i Drammen eller Asker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det virkelig ikke fler som kan gi meg litt innspill om hva som kjennetegner Drammen versus Asker, og om  begge deler er gode oppvekstkommuner?

Anonymous poster hash: f4f46...530

Skal man kommentere ordentlig på dette spørsmålet bør man jo ha førstehåndserfaring fra å bo begge steder og det er det tydeligvis ikke så mange her inne som har da.

Annonse

AnonymBruker

Hvilken av disse to kommunene ville du bosatt deg i?Barnefamilie. Et av familiemedlemmene trenger ekstraoppfølging fra kommunen pga funksjonshemming.Økonomien er midt på treet. Asker er kanskje for dyrt...   Anonymous poster hash: f4f46...530

Begge kommuner er fine å vokse opp i, generelt. Den store forskjellen er at Drammen er en bykommune og Asker en landkommune. Jeg vet ingen ting om forskjellen på tilbud til barn m funksjonshemming.

Anonymous poster hash: e7b24...b6f

Skal man kommentere ordentlig på dette spørsmålet bør man jo ha førstehåndserfaring fra å bo begge steder og det er det tydeligvis ikke så mange her inne som har da.

Meg inkludert!

Sikkert lettere å spørre om en og en kommune og ikke sammenligning. Men hadde ikke kunnet bidra uansett :)

AnonymBruker

Begge kommuner er fine å vokse opp i, generelt. Den store forskjellen er at Drammen er en bykommune og Asker en landkommune. Jeg vet ingen ting om forskjellen på tilbud til barn m funksjonshemming.

Anonymous poster hash: e7b24...b6f

Takk, det var et nyttig svar.

Er det noen her som bor i enten Drammen eller Asker og som kan fortelle litt da?

Drammen er forresten ikke stygg lenger, som en skriver over her. Drammen har fornyet seg enormt de siste 20 årene, har bygget grønne parker langst elva og nye flotte områder, har til og med fått arkitektpriser. Så det er et helt annet Drammen enn tidligere.

Hilsen trådstarter.

Anonymous poster hash: f4f46...530

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...