AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hei! Jeg er 22 år gammel, og fikk min første menstrasjon da jeg var 11 år. Første gangen hadde jeg svært sterke smerter som gjorde at jeg ikke fungerte i det hele tatt (måtte ligge i sengen). Så startet jeg på p-piller da jeg var femten, og det hjalp veldig på smertene, med en gang jeg sluttet på p-pillene i en alder av 21 kom smertene tilbake, så jeg begynte på mini-pille og da fikk jeg uregelmessige menstrasjons-lignende-smerter. Jeg sluttet på mini-pillene da jeg hadde en totalt ikke-eksisterende sexlyst og konstant dårlig og irritabelt humør. Men nå kommer smerten sterkere og sterkere tilbake for hver gang. Sist hadde jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av; jeg lå og hylte, vrei meg, rev i laknet, kastet meg rundt (og holdt på å brekke nakken:p) Smertene var konstante, med overveldende krampetak inni mellom, som kjentes ut som om noen stakk skarpe gjenstander inne i nedre mageregionen. Etter det har jeg spist paracet som halsdrops for å overdøve noe av smertene og jeg tenker at det ikke er sunt i det lange løp, er det noe jeg kan gjøre for og ikke oppleve rene helvete hver måned? Siden jeg høres så sutrende ut, kan det være verdt å nevne at jeg har over gjennomsnittet høy smerteterskel! Anonymous poster hash: 321e6...eb9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397932-menstrasjonssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.