Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Jeg elsker mannen min.

Jeg elsker han sånn at ingen faktor kan komme i mellom.

Om noen ville si at svaret ikke kan bli null, fordi nevner er tull:-( så ok, alt det vet jeg.

Om noen kan vise til at han mener jeg er null og tull og svaret blir sånn.

Så vet jeg at uansett hvor mye null og tull osv...så vil jeg alltid holde av min mann.

Det er ikke uten grunn at jeg roser han, holder av han, snakker pent om han, holder han oppe som en Guru, det er fordi han er speiselll.

Han er spesiell, og fin og real og at han ikke elsker meg mer, har en naturlig og fornuftig forklaring.

Han er far til mine barn og solid og real, men livet og realiteten og alt, det ble for mye for han, men det er ærlig å kjenne det sånn.

Kjære mannen min!

Jeg elsker deg!

Jeg holder av deg!

Jeg ville aldri være meg og uten muligheter for å gi deg glede,

Livet vårt ble sånn, og til min død og uavhengig av følelsler, vil jeg sette deg, min første kjærlighet langt fremme og først.

ja noen gir meg glede,  Noen gir meg år, men det beste er trofastheten, den er din og min uavhengig av hva andre mptte mene.

Og uavhengig av det, vil jeg elske deg, for kun av en grunn,

Du er verdt det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397989-%C3%A5-elske-mannen-sin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei!

Jeg elsker mannen min.

Om noen ville si at svaret ikke kan bli null, fordi nevner er tull:-( så ok, alt det vet jeg.

Så vet jeg at uansett hvor mye null og tull osv...så vil jeg alltid holde av min mann.

Det er ikke uten grunn at jeg roser han, holder av han, snakker pent om han, holder han oppe som en Guru, det er fordi han er speiselll.

Han er spesiell, og fin og real og at han ikke elsker meg mer, har en naturlig og fornuftig forklaring.

Han er far til mine barn og solid og real, men livet og realiteten og alt, det ble for mye for han, men det er ærlig å kjenne det sånn.

Kjære mannen min!

Jeg elsker deg!

Jeg holder av deg!

Livet vårt ble sånn, og til min død og uavhengig av følelsler, vil jeg sette deg, min første kjærlighet langt fremme og først.

ja noen gir meg glede,  Noen gir meg år, men det beste er trofastheten, den er din og min uavhengig av hva andre mptte mene.

Du er verdt det!

Hei!

Jeg vil ikke bli tvunget til sex mer, derfor er det viktig å bli skilt.

Jeg vil ha sex av frivillighet og ikke tvang.

Jeg har eget rom, men fordi jeg ikke er skilt, blir jeg tvunget til sex, og det når jeg ikke vil.

Jeg grått i nesten hele mitt ekteskap for at blir tvunget. Min psykiater forstår ikke, men jeg liker ikke.

Ingen mennesker forstår tror jeg, men for meg sånn at vil skal være frivillig, ikke tvang.

Jeg visste ikke hva jeg sa ja til når jeg sa ja til gifte meg fordi jeg gikk jo 4 år på spesialskole, der ingen sa til meg hva ekteskap er. Jeg klarte være gift, men jeg har grått mange år.

Når frivillig, jeg er glad i min mann, men mest alltid tvang og jeg blir redd og lei meg.

Litt forvirret her. Er disse to samme menn du snakker om? Høres ut som en voldtektsmann eller psykopat som har tvunget deg til noe du aldri har ønsket. Tips ham om å lese ditt innlegg "Fred og Ro"  fra desember, da blir du garantert skilt. Hvis min kone hadde sagt til meg at jeg har aldri ønsket deg i sengen hadde jeg aldri ligget med dama igjen.

Anonymous poster hash: d6160...b4e

Litt forvirret her. Er disse to samme menn du snakker om? Høres ut som en voldtektsmann eller psykopat som har tvunget deg til noe du aldri har ønsket. Tips ham om å lese ditt innlegg "Fred og Ro"  fra desember, da blir du garantert skilt. Hvis min kone hadde sagt til meg at jeg har aldri ønsket deg i sengen hadde jeg aldri ligget med dama igjen.

Du er klag over at trådstarter har asperger og har tildels ganske forskjellige oppfatninger av mye (spesielt mellommenneskelige forhold) enn oss andre? Men jeg innrømmer at jeg heller ikke helt forstår hvordan hun kan beskrive sin mann så totalt forskjellig som hun gjør fra det ene innlegget til det andre (dette er ikke første gangen).

Nicklusheletida

Du er klag over at trådstarter har asperger og har tildels ganske forskjellige oppfatninger av mye (spesielt mellommenneskelige forhold) enn oss andre? Men jeg innrømmer at jeg heller ikke helt forstår hvordan hun kan beskrive sin mann så totalt forskjellig som hun gjør fra det ene innlegget til det andre (dette er ikke første gangen).

Jeg håper ikke det er psykiateren som driver med en slags hjernevasking her og forsøker å overbevise om at mannen er fantastisk (hvis han ikke er det). Har tenkt på det noen ganger, siden barna i huset også har beskrevet faren som sint.

Tips ham om å lese ditt innlegg "Fred og Ro"  fra desember, da blir du garantert skilt.

Litt på siden: Det er svært mange kvinner som kunne skrevet innlegg datert i desember med overskriften "Fred og ro ønskes", og hvor man kunne lese "skilsmisse" i klartekst eller mellom linjene.
AnonymBruker

Litt på siden: Det er svært mange kvinner som kunne skrevet innlegg datert i desember med overskriften "Fred og ro ønskes", og hvor man kunne lese "skilsmisse" i klartekst eller mellom linjene.

Men kan så mye endre seg på 4 måneder?

Anonymous poster hash: ec503...9df

Annonse

Men hun har jo vekslet mange ganger mellom å sette ham veldig høyt, skryte ham opp i skyene og fortelle at hun elsker ham - for så, kort tid etter, å ville skilles, at han er en streng og oppfarende mann og slike ting.

Dette synes jeg var ufint av deg.

Jeg blir forbauset over at enkelte mener det ikke er mulig å elske et menneske dypt, det samme mennesket man tidvis kan streve med relasjonen til, eller ha vanskelige perioder, eller år, sammen med. 

Dette synes jeg var ufint av deg.

Jeg blir forbauset over at enkelte mener det ikke er mulig å elske et menneske dypt, det samme mennesket man tidvis kan streve med relasjonen til, eller ha vanskelige perioder, eller år, sammen med. 

Helt enig.

Det er visst ikke bare Madelenemie som mangler sosial kompetanse noen ganger.

Men hun har jo vekslet mange ganger mellom å sette ham veldig høyt, skryte ham opp i skyene og fortelle at hun elsker ham - for så, kort tid etter, å ville skilles, at han er en streng og oppfarende mann og slike ting.

Jada - og det får hun svare på selv. Jeg ville bare gjøre den anonyme oppmerksom på at det desember-innlegget tydelig bærer preg av at forfatteren er nedkjørt og sliten, noe som også kommer fram hvis man leser hele tråden (altså den fra romjulen).
stjernestøv

Hei!

Jeg elsker mannen min.

Kjære mannen min!

Jeg elsker deg!

Jeg holder av deg!

Du er verdt det!

Dette var et fint innlegg Madelenemie , og din mann er heldig som har deg. Håper du viser det til han.

AnonymBruker

Dette var et fint innlegg Madelenemie , og din mann er heldig som har deg. Håper du viser det til han.

Jeg er enig med deg at dette var et fint innlegg men det jeg reagerer på er det mange her sier at det er mye fram og tilbake. Ønsket at mannen hennes kunne ha lest alt hun skriver og sluttet å tvinge henne til sex. Det er vel det som er hennes problem. Hun klager jo ikke på noe annet. Mitt spørsmål er om hun har sagt det til ham direkte at hun vil ikke ha sex med ham? Asbergere er vel ganske direkte har jeg skjønt (som i serien Broen).

Annonse

Jeg er enig med deg at dette var et fint innlegg men det jeg reagerer på er det mange her sier at det er mye fram og tilbake. Ønsket at mannen hennes kunne ha lest alt hun skriver og sluttet å tvinge henne til sex. Det er vel det som er hennes problem. Hun klager jo ikke på noe annet. Mitt spørsmål er om hun har sagt det til ham direkte at hun vil ikke ha sex med ham? Asbergere er vel ganske direkte har jeg skjønt (som i serien Broen).

Vi kan være veldig rett fram, NÅR vi kommuniserer. Ofte kommer ikke ordene ut eller de kommer ut feil, slik at andre ikke forstår. I tillegg kan det være vanskelig for oss å forstå at andre ikke "ser" hva som foregår inne i hodet vårt.

Min samboer sier ofte: "Nå startet du samtalen inne i hodet ditt. Du må forklare hva du snakker om" eller "Du må forsøke å være tydeligere, for jeg forsto ikke at du mente x, y og z."

Jeg håper ikke det er psykiateren som driver med en slags hjernevasking her og forsøker å overbevise om at mannen er fantastisk (hvis han ikke er det). Har tenkt på det noen ganger, siden barna i huset også har beskrevet faren som sint.

Hei!

Nei han er et godt menneske, en god far, sint, men også det av gode grunner, hvem blir ikke sint inni mellom, han er et menneske jeg alltid vil savne, ikke fordi vi er skilt, men fordi jeg elsker han så dypt, så dypt, så vondt, så lengtende, så varmt, så strevsomt, så så så mye, og det kan jeg aldri klare i formidle til han, mest fordi jeg er meg, og han er seg og vi er veldig forskjellige.

Hei!

Takk! for jeg er på svært mange måter, bare svært vanlig, det har også min psykiater sagt, og det liker jeg å kjenne og vite.

Hei!

Han er en overskrift den er : En god far og et godt menneske!!!

Det er ingresser og avsnitt under overskrifter, at jeg finner det strevsomt å være gift med han,forandrer ikke oversrkiften eller min grunnleggende mening om han, ingenting kan ødelegge, redusere det solide han er og gjør. Derfor vil jeg elske han på min måte, til min død og gjennom alt og uanhengig av hva han måtte føle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...