Gå til innhold

Holder sjokoladekake seg i to dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble bakt i dag onsdag (langpanne), skal serveres på fredag. Bør den stå i kjøleskap? (er redd jeg ikke får plass der, men kan kanksje stå på verandaen, er rundt 3-5 grader her for tiden....

Anonymous poster hash: ade8d...734

Sett den i kjøleskapet, jeg hadde ikke satt den ut for temperaturen svinger mye fra dag/kveld. Den blir enda bedre når den står en dag eller to.

Sett den på en kjølig rom om det ikke er plass i kjøleskapet, jeg hadde ikke tatt sjansen på å sette den ute (dyr, fugler). Sjokoladekake blir bare bedre om den står et par dager. :) Jentungen min bakte brownie på mandag, den sto faktisk på kjøkkenet til tirsdag ettermiddag (innpakket i en pose), ble så satt på mitt soverom (12 grader?) og sto der til onsdag morgen. Det var ikke mye igjen da hun kom fra skolen etter å ha delt med klassen. :)

AnonymBruker

Ble bakt i dag onsdag (langpanne), skal serveres på fredag. Bør den stå i kjøleskap? (er redd jeg ikke får plass der, men kan kanksje stå på verandaen, er rundt 3-5 grader her for tiden....

Anonymous poster hash: ade8d...734

Jøss ja, sjokoladekake blir bare bedre av å slå noen dager. 

Anonymous poster hash: 6db04...71e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...