Gå til innhold

Tiltak  

5 stemmer

1. 1. Bør hun ta puppereduserende operasjon?

• Ja
      3
    • Nei
      0
    • Finne andre alternativer
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min noe barmfagre venninne har problemer med ryggen.
Jeg sier hun bør ta en brystreduserende operasjon, men hun er redd for bivirkninger.
Jeg sier at bivirkningene veier opp for ulempene med store bryst. 
Hun sliter forferdelig med ryggen og må ta sterke smertestillende hver dag.

Finnes det alternativer, f.eks. "korsett" som de selger på postordre som retter opp ryggen? Bedre  bh?

BH-størrelsen er jeg ikke sikker på, tipper 110 F  - men så har jeg ikke peiling på bh-størrelser. Jeg har 90 D og sliter allerede pga de, men ikke på langt nær som hun.

Hun er ikke så kraftig ellers, hun  er heldig sånn sett, at overvekten har satt seg på de rette stedene (pupper og rumpe).... men som sagt, en tung bør å bære.

Anonymous poster hash: 5a1bb...dae
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398177-puppedilemma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min noe barmfagre venninne har problemer med ryggen.

Jeg sier hun bør ta en brystreduserende operasjon, men hun er redd for bivirkninger.

Jeg sier at bivirkningene veier opp for ulempene med store bryst. 

Hun sliter forferdelig med ryggen og må ta sterke smertestillende hver dag.

Finnes det alternativer, f.eks. "korsett" som de selger på postordre som retter opp ryggen? Bedre  bh?

BH-størrelsen er jeg ikke sikker på, tipper 110 F  - men så har jeg ikke peiling på bh-størrelser. Jeg har 90 D og sliter allerede pga de, men ikke på langt nær som hun.

Hun er ikke så kraftig ellers, hun  er heldig sånn sett, at overvekten har satt seg på de rette stedene (pupper og rumpe).... men som sagt, en tung bør å bære.

Bruker hun 110F så er hun vel ganske overvektig vel? Jeg ville definitivt vurdert brystreduksjon om jeg hadde hatt så store smerter som det din venninne har. I tillegg til generell vektreduksjon kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398177-puppedilemma/#findComment-3535899
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker hun 110F så er hun vel ganske overvektig vel? Jeg ville definitivt vurdert brystreduksjon om jeg hadde hatt så store smerter som det din venninne har. I tillegg til generell vektreduksjon kanskje?

Som sagt har jeg (trådstarter) ikke peiling på bh-størrelser frem til D-cup som jeg har. Jeg er selv litt lubben, og venninnen min er overvektig, men på de rette stedene for å si det sånn, så det er ikke så synlig.

Men puppene sliter på henne, hun har ofte plager med nakken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398177-puppedilemma/#findComment-3535938
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...