Gå til innhold

Begravelse og bekledning

Anbefalte innlegg

Vi skal i begravelse, og i den anledning er jeg litt i tvil om hva junior skal ha på seg. Han er 12 år. Og for å si som sant er, så har han ikke mye pentøy i grunn. Men han har en dress som fortsatt  passer, den er ikke mørk, derfor er jeg usikker på om den kan brukes. Den er grå, ikke veldig lys grå, men mellomgrå, om man kan kalle det det. Kan denne brukes i begravelse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398299-begravelse-og-bekledning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Karamellis

Det er jo fint at barn kan få være barn selv om de er i begravelse. Sist jeg var i begravelse hadde jeg lysegrå jakke over sort kjole. Tror ikke noen vurderer grad av sorg ut fra hva man har på seg lenger - men ville holdt meg unna mye farger og mønstre (men jeg klarer ikke gå med det med mindre jeg er i godt humør, så det løser seg selv for min del)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...