Gå til innhold

Ja jeg følger Jesus nu

Anbefalte innlegg

Åja, da forstår jeg :) . Ja har jo sett litt på visjon norge og andre kristne kanaler, kan visst virkelig bli ekstatisk på slike møter.

Min metode er gode energier, de kan få meg til å føle at jeg svever. Kan få meg til å se gode ting i alt, kan vel sammenlignes litt med mani det også. Slike dager er gode og må tas vare på :)

Har ufrivillig vært på et slikt møte da jeg var mindre. Holdt på å besvime, så det kan ikke ha vært noe særlig god energi på det Jesus-møte jeg var på. :lol:

Men hva er gode energier egentlig, og hva kommer de av? At du får følelser av "god energi" har vel en iikke-overnaturlig årsak, eller hva mener du?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ufrivillig vært på et slikt møte da jeg var mindre. Holdt på å besvime, så det kan ikke ha vært noe særlig god energi på det Jesus-møte jeg var på. :lol:

Men hva er gode energier egentlig, og hva kommer de av? At du får følelser av "god energi" har vel en iikke-overnaturlig årsak, eller hva mener du?

Det er bare en kjemisk reasjon i hjernen.

Anonymous poster hash: 640aa...203

stjernestøv

I kirken er det dyster synes jeg <_<

Ja hva kommer gode energier av? Det kommer av latter, glede og gode tanker f.eks, vi lager alle energien/atmosfæren vi omgir oss med. Overnaturlig er det ikke, det er naturlig. Men jeg kan også få hjelp til å heve energiene mine, dvs av hjelpere og slike ting. Da kommer vi vel over på "overnaturlig" ifølge noen.

AnonymBruker

I kirken er det dyster synes jeg <_<

Ja hva kommer gode energier av? Det kommer av latter, glede og gode tanker f.eks, vi lager alle energien/atmosfæren vi omgir oss med. Overnaturlig er det ikke, det er naturlig. Men jeg kan også få hjelp til å heve energiene mine, dvs av hjelpere og slike ting. Da kommer vi vel over på "overnaturlig" ifølge noen.

De hjelperne sitter nok iini hodet ditt.

Anonymous poster hash: 640aa...203

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...