Gå til innhold

Depresjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har over det siste halvåret forandret meg en del, jeg sover hele tiden, jeg har mistet lysten til å holde på med ting jeg elsker å gjøre, jeg er negativ til alt, har mye negative tanker osv men mest om kvelden og jeg spiser mye mindre enn før.

Alle rundt meg sier jeg er sur hele tiden og kjedelig, men jeg søkte opp tegn på depresjon fordi det slo meg at jeg hadde hørt at mye søvn kan være et tegn på det og mange av symptomene mine passer.

Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal legge frem hva jeg tror til foreldrene mine. De vet ikke at jeg har hatt masse problemer og lignende. De virker veldig irriterte over at jeg sover så mye og er så negativ, klarer ikke få meg til å si noe. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 409fd...07c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398389-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har over det siste halvåret forandret meg en del, jeg sover hele tiden, jeg har mistet lysten til å holde på med ting jeg elsker å gjøre, jeg er negativ til alt, har mye negative tanker osv men mest om kvelden og jeg spiser mye mindre enn før.

Alle rundt meg sier jeg er sur hele tiden og kjedelig, men jeg søkte opp tegn på depresjon fordi det slo meg at jeg hadde hørt at mye søvn kan være et tegn på det og mange av symptomene mine passer.

Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal legge frem hva jeg tror til foreldrene mine. De vet ikke at jeg har hatt masse problemer og lignende. De virker veldig irriterte over at jeg sover så mye og er så negativ, klarer ikke få meg til å si noe. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 409fd...07c

Bestiller time hos legen.

Anonymous poster hash: b02b9...e62

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398389-depresjon/#findComment-3537990
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...