AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har over det siste halvåret forandret meg en del, jeg sover hele tiden, jeg har mistet lysten til å holde på med ting jeg elsker å gjøre, jeg er negativ til alt, har mye negative tanker osv men mest om kvelden og jeg spiser mye mindre enn før. Alle rundt meg sier jeg er sur hele tiden og kjedelig, men jeg søkte opp tegn på depresjon fordi det slo meg at jeg hadde hørt at mye søvn kan være et tegn på det og mange av symptomene mine passer. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal legge frem hva jeg tror til foreldrene mine. De vet ikke at jeg har hatt masse problemer og lignende. De virker veldig irriterte over at jeg sover så mye og er så negativ, klarer ikke få meg til å si noe. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 409fd...07c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398389-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har over det siste halvåret forandret meg en del, jeg sover hele tiden, jeg har mistet lysten til å holde på med ting jeg elsker å gjøre, jeg er negativ til alt, har mye negative tanker osv men mest om kvelden og jeg spiser mye mindre enn før. Alle rundt meg sier jeg er sur hele tiden og kjedelig, men jeg søkte opp tegn på depresjon fordi det slo meg at jeg hadde hørt at mye søvn kan være et tegn på det og mange av symptomene mine passer. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal legge frem hva jeg tror til foreldrene mine. De vet ikke at jeg har hatt masse problemer og lignende. De virker veldig irriterte over at jeg sover så mye og er så negativ, klarer ikke få meg til å si noe. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 409fd...07c Bestiller time hos legen. Anonymous poster hash: b02b9...e62 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398389-depresjon/#findComment-3537990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.