Gå til innhold

HJELP! sitter fast i halsen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg satt fast en matbit i halsen i går og den sitter fortsatt fast! Jeg har prøvd alt mulig, drukket mye, spydd, hostet, men får den ikke ut! Jeg har også prøvd å drikke sterke ting for å kjenne om det bare er sår,men det er det ikke, så jeg er sikker på biten er der! Jeg vurderer å ringe legevakten å få hjelp for når jeg spiser nå så føler jeg det tetter seg mer? Det er hvertfall vondt. Noen som har vært i samme situasjln og vet hva legen eventuelt gjør?

Hilsen kløna

Anonymous poster hash: 43e51...077

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398404-hjelp-sitter-fast-i-halsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg satt fast en matbit i halsen i går og den sitter fortsatt fast! Jeg har prøvd alt mulig, drukket mye, spydd, hostet, men får den ikke ut! Jeg har også prøvd å drikke sterke ting for å kjenne om det bare er sår,men det er det ikke, så jeg er sikker på biten er der! Jeg vurderer å ringe legevakten å få hjelp for når jeg spiser nå så føler jeg det tetter seg mer? Det er hvertfall vondt. Noen som har vært i samme situasjln og vet hva legen eventuelt gjør?

Hilsen kløna

Anonymous poster hash: 43e51...077

Svelge biter med kokt potet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...