Gå til innhold

Lik og del på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var det ikke så at det ikke var lov med slike konkurranser? 

Nå ser jeg stadig flere slike, 

og en del er jo ordentlige konkurranser fra seriøse aktører,

men så ser vi disse lurekonkurransene fra Euroads til stadighet,

det står sterkt oppfordret: lik og del

og folk liker og deler i vei og legger ut livshistorien om hvorfor de fortjener å vinne...

men så ser de tydeligvis ikke det som står nederst. klikk her for å delta.

Er det noen som gjør det? Man blir ikke tilmeldt konkurransen uten å fylle ut skjemaet der.... 

og hva skjer da? Jo - kanskje du ikke gidder å lese brukervilkårene, for konkurransen er jo gratis å delta i? Synd for deg,

om du ikke liker å få mailen fylt opp av søppel og bli oppringt av selgere i tide og utide.

http://www.euroads.no/sites/no/surveys/356/survey.php?terms

Og da hjelper det lite å stå registrert i Brønnøysundregisteret at du ikke ønsker å bli oppringt, for det har de nemlig sikret seg på dette skjemaet.

Deltar du i slike konkurranser på nettet?
Les alltid vilkårene... og selv om du bare klikker og deler, så er du med på å spre reklamen på disse villedende konkurransene.... 

Jeg vet at Euroads konkurraner forsåvidt er reelle, men veldig villedende. 
og de trekker blant alle i norden som har deltatt, så hva er oddsen for å vinne da? 

Ikke spre slike konkurraner, vær så snill! Jeg blir så skuffet når jeg ser oppegående kolleger liker og deler i vilden sky og krysser fingrene... så ser jeg at det nok en gang er Euroads konkurranser igjen. De lager støtt og stadig falske grupper på facebook som ligner reelle, f.eks. campingvognspesialisten, bunadspesialisten, hawaiispesialisten.

Anonymous poster hash: aa020...c4e
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398419-lik-og-del-p%C3%A5-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...