Gå til innhold

Hvor på nettet kan man opprette en lukket diskusjonsgruppe der

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

...der man ikke må oppgi sitt telefonnummer når man oppretter en konto (slik Yahoo nå krever) og der man heller ikke gir fra seg tilgang til at de kan se alle ens e-mail kontakter (slik LInkedIn kan gjøre, og Facebook).

Finnes det noe sted som har bedre personvern enn disse ovenfor? Skal være en lukket diskusjonsgruppe for en lukket gjeng.

Anonymous poster hash: dcc66...659

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du får lage ditt eget forum (Finn et sted med å søke på google, "free forum") eller private blogg (veldig bra på wordpress.com) eller bruke Yahoo sine grupper (enkelt å bruke, http://groups.yahoo.com).

Anonymous poster hash: c8669...36d
AnonymBruker

Som jeg sier innledningsvis: Nå krever Yahoo at man oppgir sitt telefonnummer! Det gjorde de ikke før. Så jeg vil ikke opprette konto der (jeg hadde slettet den gamle)

ALDRI I LIVET om jeg gir Yahoo mitt tlf.nummer!

AnonymBruker

Som jeg sier innledningsvis: Nå krever Yahoo at man oppgir sitt telefonnummer! Det gjorde de ikke før. Så jeg vil ikke opprette konto der (jeg hadde slettet den gamle)

ALDRI I LIVET om jeg gir Yahoo mitt tlf.nummer!

Folk har vel ikke stor respekt for sånne webtjenester som misbruker privat informasjon. De gir den videre til tredjepart slik som amerikanske etterretningstjenester. Derfor skriver folk inn falsk identitet over alt, også når de oppretter mailkonto på web.

På Wordpress.com kreves ikke sikker identifikasjon, og heller ikke på mange av sånne gratisforumer. Du kan sette adgangen slik du vil i innstillingene.

Anonymous poster hash: c8669...36d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...