Gå til innhold

Bryr du deg om Northug-"skandalen"?

17 stemmer

1. 1. Bryr du deg?

• Klart jeg bryr meg, dette er viktige saker
      4
    • Jeg bryr meg, fordi jeg liker grafs
      2
    • Jeg bryr meg ikke om grafs
      8
    • Jeg irriterer meg over grafs
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

10

• tonie

8

• Lillemus

4

• Bookworm

4

Mest aktive i denne tråden

Tja, jeg ser ned på alle som fyllekjører, at han gjør det er hverken bedre eller værre enn når andre har gjort det.

Stakk av etter ulykken gjorde han og. 'Asshole' ville jeg tenkt om det var en liten bisetning i nyehtene om en elelr annen kar som hadde fyllekjørt, crashed og prøvd stikki av.

Så, Northug: Asshole. Du og andre som fyllekjører. Faen til respektløs holdning, risikere andres liv på den måten der.

Alt mediestyret rundt det : couldn't care less. Jeg skiller ikke på hatemakeren og kongen.

AnonymBruker

Jeg må vel bare innrømme at jeg har lest nyhetene ganske ivrig, kanskje siden jeg bor like i nærheten.

Jeg kjørte forbi krasj-stedet i går. Jeg tror han må ha holdt mye mer enn 100 km/t i alle fall. Avstanden fra bremsesporene starter, via rundkjøringen til autovernet (som er revet opp med roten) er ca 80m, og større enn man får inntrykk av på bilder. Skadene og hjulsporene ligger på en nesten rett linje, noe som tyder på idiotisk hastighet og/eller idiotisk sjåfør. Det ser mest ut som han har kjørt mot kjøreretningen inn mot rundkjøringen, men det er vanskelig å være 100% sikker.

Et morsom ting å prate om i lunsjen i alle fall.

Anonymous poster hash: 5ff9b...dd5

Annonse

Jeg tror han må ha holdt mye mer enn 100 km/t i alle fall. Avstanden fra bremsesporene starter, via rundkjøringen til autovernet (som er revet opp med roten) er ca 80m, og større enn man får inntrykk av på bilder. Skadene og hjulsporene ligger på en nesten rett linje, noe som tyder på idiotisk hastighet og/eller idiotisk sjåfør. Det ser mest ut som han har kjørt mot kjøreretningen inn mot rundkjøringen, men det er vanskelig å være 100% sikker.

LOL, han liker vel fart, da.  :lol:

Rasende festlig spøk fra min side.

Noe som er enda mer rasende festlig, er sjansen for at han må sone. Får håpe han spanderer pizza på fangene, det fortjener de.

AnonymBruker

LOL, han liker vel fart, da.  :lol:

Rasende festlig spøk fra min side.

Noe som er enda mer rasende festlig, er sjansen for at han må sone. Får håpe han spanderer pizza på fangene, det fortjener de.

Han slipper nok unna.

Anonymous poster hash: 9ceee...91f

Jeg bor ikke alt for langt unna og vet godt hvor dette er så ja, jeg har fulgt litt med. Petter'n har virkelig drite på draget denne gangen. Akkurat den rundkjøringa er litt ekkel, ikke fra den retningen han kom riktignok, men at han har kjørt laaaaangt over fartsgrensa er det ingen tvil om.

Det er klart jeg gjør. Det er ikke dagligdags at en stor idrettsstjernes liv tar en så dramatisk vending over natta. Jeg synes det er interessant å betrakte det som skjer rundt Northug nå. Hvilke som stikker og hvilke som velger å bli ved hans side nå når han har tilstått alt.

Annonse

Følger med, og gosser meg litt... Ordtaket "Hovmod står for fall" renner meg i hu :)

Jeg tror han kan komme styrket ut av dette hvis han håndterer det klokt. Hvis han legger seg paddeflat, tar sin straff og viser han at han tatt lærdom av det som har skjedd tror jeg han har gode sjanser til å komme tilbake. Vi har det med å elske angrende syndere som kjemper seg tilbake :)

Gjest Xtra

Jeg tror han kan komme styrket ut av dette hvis han håndterer det klokt. Hvis han legger seg paddeflat, tar sin straff og viser han at han tatt lærdom av det som har skjedd tror jeg han har gode sjanser til å komme tilbake. Vi har det med å elske angrende syndere som kjemper seg tilbake  :)

Der tror jeg du har rett. Det bør være klokt det som kommer - og fra hjertet! Det som kom før i dag var rimelig kloke ord, men smakte for mye av PR-avdeling.

Det er klart jeg gjør. Det er ikke dagligdags at en stor idrettsstjernes liv tar en så dramatisk vending over natta. Jeg synes det er interessant å betrakte det som skjer rundt Northug nå. Hvilke som stikker og hvilke som velger å bli ved hans side nå når han har tilstått alt.

Jeg synes det mest interessante er å følge med på hva de som har sett det som god butikk å samarbeide med ham nå gjør og sier.

påskelilje

Jeg bryr meg såpass at jeg leser en del av det som blir skrevet. Synes det er en stor "tabbe" å gjøre når en er en profilert person, som har valgt å være forbilde for barn og unge (og voksne) når det gjelder trening og idrett. Alle kan gjøre tabber, men det er fullstendig uakseptabelt å sette seg i en bil og kjære når en er full.

Den første pressemeldingen som ble gitt, var veldig medierådgiverpreget. Veldig korrekte ord. Mer troverdig det som ble sagt av Petter selv.

En eller annen skrev en kommentar om at han står ved et veiskille. Han kan komme tilbake for fullt - eller han kan velge å gi seg nå. Jeg tror verken det ene eller det andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...