Gå til innhold

Bryr du deg om Northug-"skandalen"?

17 stemmer

1. 1. Bryr du deg?

• Klart jeg bryr meg, dette er viktige saker
      4
    • Jeg bryr meg, fordi jeg liker grafs
      2
    • Jeg bryr meg ikke om grafs
      8
    • Jeg irriterer meg over grafs
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

10

• tonie

8

• Lillemus

4

• Bookworm

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror han kan komme styrket ut av dette hvis han håndterer det klokt. Hvis han legger seg paddeflat, tar sin straff og viser han at han tatt lærdom av det som har skjedd tror jeg han har gode sjanser til å komme tilbake. Vi har det med å elske angrende syndere som kjemper seg tilbake  :)

Det tror jeg du har veldig rett i.

Nicklusheletida

Jeg tror også det. Samtidig tror jeg ikke han kan tillate seg mye mer tull nå før han vil møte negative reaksjoner fra folk flest.

Jeg tror ikke han kommer til å tillate seg noe som helst nå. Er helt sikker på at han har skjønt alvoret i dette og at det var en kraftig lærepenge.

Annonse

Unnskyld at jeg sier det, men det er en svært dårlig egenskap å gosse seg.

Ja, selvfølgelig er det en dårlig egenskap - men jammen meg hender det at jeg gosser meg temmelig mye jeg altså - i tillegg til de andre dårlige egenskapene jeg har  :lol:

Ja, selvfølgelig er det en dårlig egenskap - men jammen meg hender det at jeg gosser meg temmelig mye jeg altså - i tillegg til de andre dårlige egenskapene jeg har  :lol:

Man trenger jo ikke si det høyt, men p***** heller - jeg tror de aller fleste gosser seg litt innimellom! ;) Men akkurat nå synes jeg litt synd på Petter og det varmet å se intervjuet med naboene som sier at det aldri har vært noe bråk eller tull fra det huset og at han er hjertelig velkommen hjem igjen. :)

1.Hva er grafs?

2.Hvilken skandale?

3.Hvem har ikke kjørt i fylla noengang?

Han har bare drukket alt for mye og vært dum nok til å kjøre bil og skade sin venn.Audien er totalvrak,og han kjørte på sommerdekk for fort.Det var 40 km/t på stedet og det var sikkert kuldegrader og is på veien,tipper ca -5 C.

Han kommer tilbake i oktober,men vil sikkert ikke snakke med pressen på en stund.

Håper noen innen norsk skisport kan ta han inn i varmen etter 3-6 mnd i fengsel.Han må miste lappen i minst 5 år.Han er tross alt 28 og voksen! Da gjelder voksne regler,også for kjendiser.

Tipper at Anne-Kat også mista lappen en stund selv om hun ikke vraka bilen,eller skadet noen andre.

(Hun kjørte i fylla i år 2004-8 eller noe)

Man blir ikke helt mann og voksen før man er nesten 40,så han må rase fra seg litt.Men lappen må ryke og han må i fengsel.

Annonse

Madelenemie

Hei!

Uten å lese svarene VET jeg, at stemingen er rasende, mot Northug i denne tråden, og meg selvsagt, jeg er venstrefilbilist som mener andre bør vike,  for oss i venstre fil, men ellers alltid edru,

Northug sannsynligvis ganske lik meg, bare med promille, men like venstrefilbelastet.

Promillen er absolutt det jeg finner oppsiktsvekkende  og kritikkverdig.

Fart, nja, :-D god bil, prøv det, også men noe!

Fart er en ting.

fart og promille noe helt annet.

1.Hva er grafs?

2.Hvilken skandale?

3.Hvem har ikke kjørt i fylla noengang?

Han har bare drukket alt for mye og vært dum nok til å kjøre bil og skade sin venn.Audien er totalvrak,og han kjørte på sommerdekk for fort.Det var 40 km/t på stedet og det var sikkert kuldegrader og is på veien,tipper ca -5 C.

Tøys og tull. De fleste har ikke kjørt i fylla. Det var ikke -5 grader her søndag morgen og politiet sier veien var bar og fin da de kom til ulykkesstedet noen minutter etter at ulykken hadde skjedd. Han har definitivt IKKE kjørt i 40 km/t, men adskillig fortere.

AnonymBruker

Hei!

Uten å lese svarene VET jeg, at stemingen er rasende, mot Northug i denne tråden, og meg selvsagt, jeg er venstrefilbilist som mener andre bør vike,  for oss i venstre fil, men ellers alltid edru,

Northug sannsynligvis ganske lik meg, bare med promille, men like venstrefilbelastet.

Promillen er absolutt det jeg finner oppsiktsvekkende  og kritikkverdig.

Fart, nja, :-D god bil, prøv det, også men noe!

Fart er en ting.

fart og promille noe helt annet.

Så har vi noe som heter fartsgrenser da. Er ikke du ellers opptatt av å følge regler?

Anonymous poster hash: 9ceee...91f

Madelenemie

Så har vi noe som heter fartsgrenser da. Er ikke du ellers opptatt av å følge regler?

Anonymous poster hash: 9ceee...91f

Her er det promille og fart,

Er du opptatt av andre regler, lag en egen tråd.

Jeg ble forundret over meningene i denne tråden, finner dem merkelige...

men mulig det er en kjendisfaktor som er viktig, det noterer jeg meg.

Men det er jo like farlig for kjendiser å kjøre i venstre fil enn for andre, men mulig det har med promille og ant medaljer å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...