Gå til innhold

Nettsteder du kan beregne næringsinnhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg prøver å leve litt sunnere, men klarer meg ikke helt uten kaffemat. Jeg prøver derfor å endre litt på oppskriftene på lapper, vafler og annen kaffemat for å gjøre det litt sunnere. Jeg lurer derfor på om det finnes nettsteder du kan legge inn oppskriften, og som da beregner næringsinnholdet.

Anonymous poster hash: 40a38...e3d

Fortsetter under...

Bella Dotte

Trodde først det sto kattemat... Jeg bruker Myfitnesspal, og den har en tildels brukbar oppskriftsfunksjon - du legger inn ingredienser og den viser kalorier, fett, karbo, protein osv, men hvis du må forandre mengde må du søke opp og legge inn ingrediensen på nytt og slett den første. Jeg skulle ønske den var mer lettvint.

AnonymBruker

Lifesum er også etgodt alternagiv! Der legger du inn alle matvarene i oppskroften så regner den ut :)Anonymous poster hash: 289b6...fa4

Jeg fant bare en app som jeg lastet ned når jeg søkte på lifesum. Den gikk ut på slanking. Etter en del leting fant jeg en plass det stod jeg kunne legge inn oppskrifter, men det var ingen plass jeg kunne gjøre det. Mulig jeg må kjøpe appen for at den funksjonen skal kunne fungere.

Anonymous poster hash: 40a38...e3d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...