Gå til innhold

Utbetaling av uføretryd i mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Uansett hvor mye jeg ser på den sida, så står det ikke annet enn at utbetalingsdato er ca. den 20., og at utbetaling i desember er rundt den 12. 

Anonymous poster hash: d3094...7e0

Annonse

AnonymBruker

Uførepensjon for mai blir utbetalt den 15.05.2014.

Anonymous poster hash: d17f0...6d7

Logg deg inn på www.nav.no og søk under utbetaling av din pensjon, der finner du utbetalingstidspunkt for neste pensjonsutbetaling.

AnonymBruker

Logg deg inn på www.nav.no og søk under utbetaling av din pensjon, der finner du utbetalingstidspunkt for neste pensjonsutbetaling.

Jada, men det står ingen DATO der, det står bare mai 2014. Derfor vil jeg gjerne vite hvor den 15. kommer fra?

AnonymBruker

Jada, men det står ingen DATO der, det står bare mai 2014. Derfor vil jeg gjerne vite hvor den 15. kommer fra?

Siden det ikke står noe spesielt (som det gjorde før påske), vil jeg tro den vanlige datoen gjelder.,

Anonymous poster hash: 6708f...336

AnonymBruker

Tipper at pengene er på kto den 16. hvis man har DnB som bank. De kommer alltid flere dager før den 20. i DnB. Anonymous poster hash: 01282...cbf

Jeg pleier få penger den 18., og jeg har ikke DnB. Nå er den 18. på en søndag, så får håpe du har rett. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...