Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg har nylig gått over frå minipillen conludag til p-pillen yasmin. Kor lenge går det før denne beskyttar mot graviditet?

Lurar òg på..... i pakningsvedlegget står det at det er 10-15 tilfeller av blodpropp per 100 000 såkalla "kvinne år" hos p-pille brukarar. Kva tyder dette? Det står òg at det er ca 4 tilfeller per 100 000 kvinne år blandt dei som ikkje nyttar p-piller. Finst det undersøkjingar som seier kor mange av desse 10-15 tilfella som røykjer, har høgt blodtrykk og deira alder? Og kva type p-pillar har dei råka brukt? Har nokon fått blodpropp av yasmin? Eg er 24, ikkje-røykjar, spedbygd og har eit barn og har litt lågt blodtrykk, men er for tida ikkje så veldig fysisk aktiv...

Trur ikkje eg er i faresona, men tykkjer likevel det er skremmande at ein kan få blodpropp pga p-pillen, og er redd eg brått skal få symptom på at noko er gale, men det er vel berre psykisk...

Til slutt- kan yasmin minske kraftig kropps-behåring? Og i så fall kor snart vil ein merke resultat?

Eg blir kjempeglad for svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39850-fr%C3%A5-minipille-til-yasmin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis man starter på p-pille første dagen er man beskytte fra første stund.

Røyking øker sannsynligvis ikke risiko for 'vanlig blodpropp', men får hjerteinfarkt og slag.

Vi regner med at en gjennomsnittskvinne har en risiko for blodpropp på ca 1 per 10.000 og 2-4 ved bruk av p-pille. Risiko for blodpropp ved graviditet er ca 6 per 10.000. Yasmin kan redusere hårvekst, men det vil først kunne ses etter mange måneder. Alle p-piller vil øke risiko for blodpropp. Yasmin er så ny at vi ikke har tall spesielt for den, men den vil neppe være annerledes enn andre piller.

Det er altså farligere å være gravid enn å bruke p-pille!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...