AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Da vi datet og etter hvert ble kjærester ble jeg oppmerksom på en dame som skrev mye på facebook-veggen hans, det var en flørtende tone mellom de to. Men det gikk lang tid før jeg spurte om det hadde vært noe mellom de. Jeg fikk til svar at det hadde det ikke, de var bare venner, men de hadde flørtet mye og de hadde sovet sammen nakne flere ganger uten å hatt sex og mange hadde trodd at det var noe på gang mellom de pga. tonen de i mellom. Jeg "godtok" dette, men synes det var litt ubehagelig og hun fortsatte å kommentere alt han la ut på fb. Vi har truffet på denne damen ved flere anledninger da de har samme hobby. Jeg ser hun aldri med venninner, hun henger rundt på mannfolk og flørter som bare det. Det har hun selvsagt lov til.. Så en dag kommer jeg over en gammel samtale mellom han og en kompis på fb, jeg snoket IKKE, jeg fikk den "servert." Der sto det at han var SÅ interessert og forelsket i denne damen, hun var SÅ sexy, kul, morsom, snill osv..og hun hadde imponert han MYE. Han skrev at han hadde sovet sammen med hun flere ganger denne uken, men at hun ikke hadde "gitt etter". Og at det irriterte han at hun drev og flørtet rundt med flere, han skrev at hun var nok ikke interessert i han..enda. Denne samtalen hadde han et par uker før vi begynte å date. Så når jeg leste dette ble alt helt annerledes. Hun var ikke lenger en venninne som jeg synes var litt ubehagelig pga. den flørtende tonen og at de hadde sovet nakne sammen. Men hun var en som han hadde vært veldig interessert i rett før vi møttes. Jeg liker ikke at de to har kontakt, det gjør faktisk vondt når de gir hverandre en klem når vi møtes på sammenkomster. Han omtaler hun som en god venninne enda, men de har ikke mye kontakt, for jeg har fortalt at jeg reagerer, men jeg vet at begge vil ha mer kontakt. Hadde dette KUN vært en venninne hadde det vært ok, hadde det vært en tidligere flamme hvor begge var helt ferdig med hverandre hadde det vært ok, men dette er en som han var interessert i rett før meg og som han ikke fikk. Da... Hva hadde dere synes? er det naturlig at de fortsatt har kontakt? Anonymous poster hash: 1a5e0...544 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398504-v%C3%A6re-venn-med-hun/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Da vi datet og etter hvert ble kjærester ble jeg oppmerksom på en dame som skrev mye på facebook-veggen hans, det var en flørtende tone mellom de to. Men det gikk lang tid før jeg spurte om det hadde vært noe mellom de. Jeg fikk til svar at det hadde det ikke, de var bare venner, men de hadde flørtet mye og de hadde sovet sammen nakne flere ganger uten å hatt sex og mange hadde trodd at det var noe på gang mellom de pga. tonen de i mellom. Jeg "godtok" dette, men synes det var litt ubehagelig og hun fortsatte å kommentere alt han la ut på fb. Vi har truffet på denne damen ved flere anledninger da de har samme hobby. Jeg ser hun aldri med venninner, hun henger rundt på mannfolk og flørter som bare det. Det har hun selvsagt lov til.. Så en dag kommer jeg over en gammel samtale mellom han og en kompis på fb, jeg snoket IKKE, jeg fikk den "servert." Der sto det at han var SÅ interessert og forelsket i denne damen, hun var SÅ sexy, kul, morsom, snill osv..og hun hadde imponert han MYE. Han skrev at han hadde sovet sammen med hun flere ganger denne uken, men at hun ikke hadde "gitt etter". Og at det irriterte han at hun drev og flørtet rundt med flere, han skrev at hun var nok ikke interessert i han..enda. Denne samtalen hadde han et par uker før vi begynte å date. Så når jeg leste dette ble alt helt annerledes. Hun var ikke lenger en venninne som jeg synes var litt ubehagelig pga. den flørtende tonen og at de hadde sovet nakne sammen. Men hun var en som han hadde vært veldig interessert i rett før vi møttes. Jeg liker ikke at de to har kontakt, det gjør faktisk vondt når de gir hverandre en klem når vi møtes på sammenkomster. Han omtaler hun som en god venninne enda, men de har ikke mye kontakt, for jeg har fortalt at jeg reagerer, men jeg vet at begge vil ha mer kontakt. Hadde dette KUN vært en venninne hadde det vært ok, hadde det vært en tidligere flamme hvor begge var helt ferdig med hverandre hadde det vært ok, men dette er en som han var interessert i rett før meg og som han ikke fikk. Da... Hva hadde dere synes? er det naturlig at de fortsatt har kontakt? Nei, det er ikke naturlig. Anonymous poster hash: b96c8...c4b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398504-v%C3%A6re-venn-med-hun/#findComment-3539245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.