Gå til innhold

Hva er din favorittmann?

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Jeg har ikke tenkt mye på dette.

Men etter som jeg stadig hører og leser om hva mennesker liker og finner attraktivt ved det motsatte kjønn, så kan man jo tidvis bli oppmerksom på det.

Jeg vet jeg liker at man har forholdsvis likt verdisyn, samt måte å rellatere til omverdenen, men jeg har funnet min norske favoritt, blant de som er kjente, og

det er menn som feks Lahlum.

Jeg merker meg både humor, og måte å møte andre på, er forståelig og hyggelig.

Noe jeg gjenkjenner og finner tillitsvekkende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398512-hva-er-din-favorittmann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Glemte min favorittmann :) Min egen. Svært omsorgsfull, raus, lite selvopptatt, glad, gjør meg og andre glad. Herlig humor, nysgjerrig, litt "flytende" (som gjør meg nysgjerrig på ham), attraktiv fysisk og psykisk (interessant). 

Anonymous poster hash: a1a2c...105

Glemte min favorittmann :) Min egen. Svært omsorgsfull, raus, lite selvopptatt, glad, gjør meg og andre glad. Herlig humor, nysgjerrig, litt "flytende" (som gjør meg nysgjerrig på ham), attraktiv fysisk og psykisk (interessant). 

Anonymous poster hash: a1a2c...105

Min favorittmann er også min egen. :) Heldigvis. Det hadde jo vært litt trist om jeg heller ville hatt en annen! Ikke det at jeg ikke titter på andre menn og finner dem både interessante og attraktive, for det gjør jeg, men jeg vil ikke bytte bort min mot noen. :)  :wub:

Annonse

påskelilje

Må innrømme at jeg ikke visste hvem Lahlum var, så jeg måtte Google ham. Har vel sett ham, og det lille jeg har sett har vel ikke vært i nærheten av min drømmemann.

Min drømmemann er morsom, liker å være ute på turer i skog og fjell og skiløyper, liker sjø og bading og soling, liker å arbeide fysisk med f.eks. hagearbeid, mekking av bil, ved osv, liker å holde seg i form, liker å gi meg små oppmerksomheter (komme med et glass vin, legge over meg et teppe i sofaen, komme med te, kjøpe blomster av og til, rydde kjøkkenet), være interessert i det jeg er opptatt av (f.eks. en bok jeg leser, noe på jobben, komme på noen av mine arrangementer...), involvere seg i barnas interesser, ha en positiv innstilling til livet, ikke være bråsint, kunne gå hånd i hånd med meg ute, gjøre husarbeid automatisk, massere meg lenge og like det....

Fysisk så er min drømmemann sterk, høy, fine øyne og fine hender.

Om min mann innfrir alt dette? Nei..... men mye av det :-)

Gjest Ladytron

Jeg kan like litt nerdete menn, men Lahlum tror jeg blir for sær for meg. Utseendet hans er vel heller ikke helt det jeg liker. :rolleyes:

Fant forresten denne når jeg googlet Lahlum, hehe.

Vanskelig å beskrive drømmemannen min veldig grundig, men han er ihvertfall snill, omsorgsfull, raus, morsom, ansvarlig (når det trengs) og positiv. Han kan se en sak fra flere sider og har god evne til refleksjon. Og så har vi en del til felles.

Bella Dotte

Jeg kjenner ikke Lahlum personlig, så jeg kan ikke si om han virkelig er min drømmemann...! Men jeg har faktisk noen ønsker/krav! Vi må ha ganske likt verdisyn/holdninger til viktige temaer. Vi må ha en del felles interesser, men også noen hver for oss, jeg makter ikke å henge med en og samme person 24/7 (nei, dette betyr ikke bare 24. juli ;) ). Ganske lik humor. Han må ha en ordnet økonomi, den trenger ikke være spesielt romslig, men han må kunne disponere pengene sine. På hjemmefronten må han ta sin del av ansvaret, ikke bare rote. Ikke være ekstrem i matveien, verken røyke eller drikke seg overstadig. Han må kunne oppføre seg blant folk, ikke være for sær eller merkelig, men en kjedelig fjott vil jeg heller ikke ha. Han må ville dra på turer sammen med meg, ha noenlunde samme forventninger til en ferie (verken fylleparty i to uker eller brevandring i Andesfjellene blir noen god match). Hvis han vil ha barn, må han kjappe seg (jeg er 43), og ta ansvaret for dem selv (jeg har Asperger og er altfor mye hønemor). Han må være snill, men også hederlig, ikke vinglete og prøve å please alle mens alt rakner rundt ham. Det eneste kravet jeg har til utseende er at han må se noenlunde normal ut.

DexterMorgan

Jeg kjenner ikke Lahlum personlig, så jeg kan ikke si om han virkelig er min drømmemann...! Men jeg har faktisk noen ønsker/krav! Vi må ha ganske likt verdisyn/holdninger til viktige temaer. Vi må ha en del felles interesser, men også noen hver for oss, jeg makter ikke å henge med en og samme person 24/7 (nei, dette betyr ikke bare 24. juli ;) ). Ganske lik humor. Han må ha en ordnet økonomi, den trenger ikke være spesielt romslig, men han må kunne disponere pengene sine. På hjemmefronten må han ta sin del av ansvaret, ikke bare rote. Ikke være ekstrem i matveien, verken røyke eller drikke seg overstadig. Han må kunne oppføre seg blant folk, ikke være for sær eller merkelig, men en kjedelig fjott vil jeg heller ikke ha. Han må ville dra på turer sammen med meg, ha noenlunde samme forventninger til en ferie (verken fylleparty i to uker eller brevandring i Andesfjellene blir noen god match). Hvis han vil ha barn, må han kjappe seg (jeg er 43), og ta ansvaret for dem selv (jeg har Asperger og er altfor mye hønemor). Han må være snill, men også hederlig, ikke vinglete og prøve å please alle mens alt rakner rundt ham. Det eneste kravet jeg har til utseende er at han må se noenlunde normal ut.

Er det bare meg eller er dere aspergere ekstremt overrepresentert på dette forumet? :ph34r:

Er det bare meg eller er dere aspergere ekstremt overrepresentert på dette forumet? :ph34r:

Det er noen av dem ja. :) Jeg synes de er fargeklatter og liker at de er her jeg da - synes jeg har lært mye om aspergere etter at de kom inn her. Ikke minst at de er like forskjellige som folk flest! :)

DexterMorgan

Det er noen av dem ja. :) Jeg synes de er fargeklatter og liker at de er her jeg da - synes jeg har lært mye om aspergere etter at de kom inn her. Ikke minst at de er like forskjellige som folk flest! :)

Ja har ikke noe imot det jeg bare la merke til det

sorry for offtopic :ph34r:

Annonse

(...) men jeg har funnet min norske favoritt, blant de som er kjente, og det er menn som feks Lahlum.

Lahlum er artig, kunnskapsrik og rar, og jeg hadde likt å ha han som venn. Jeg ville derimot neppe vurdert han som potensiell ektemann, han er ikke typen jeg faller for eller tenner på. Endret av Kayia

Lahlum sier han velger å ikke ha dame fordi han vil bruke energien på andre ting. Det spiller ingen rolle om dere synes han er attraktiv eller ikke.

Nuvel. Han er ikke den eneste som har sagt det mens man er singel, men så plutselig når man møter noen... ;) Selv har jeg forresten alltid vært flink til å framsnakke Johnny Depp hehe, men det betyr ikke at jeg har oversikt over hvorvidt han er singel eller ikke når jeg sier det. Jeg regner det som høyst usannsynlig at mitt framsnakk skal ha noen som helst betydning i den virkelige verden :D

Endret av Kayia
DexterMorgan

Er det bedre hvis det bare var psykoer her?

Anonymous poster hash: ee166...eee

Hei, jeg har ingen ting imot dere, jeg bare la merke til at tilsynelatende "alle" her har asperger og lurte på om folk hadde tanker om hvorfor så mange av dem kommer til dette forumet og om det er direkte relatert til syndromet som tiltrekker dem til forum som dette eller om det bare er tilfeldigheter :ph34r:

AnonymBruker

Hei, jeg har ingen ting imot dere, jeg bare la merke til at tilsynelatende "alle" her har asperger og lurte på om folk hadde tanker om hvorfor så mange av dem kommer til dette forumet og om det er direkte relatert til syndromet som tiltrekker dem til forum som dette eller om det bare er tilfeldigheter :ph34r:

Det er vel bare et par tre stykker. 

Anonymous poster hash: ee166...eee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...