Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Guylian seashell og lakris mint fra Lakrisgutta i Oslo.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mener jeg har sett de sjokoladene (skjellene) både på Ica og Europris - etter min smak er de ikke spiselige, men smaken er jo heldigvis individuell. :) Lakris-mint? Kunne jeg tenkt meg å smake! Er det også fra Guyilan?

Jeg mener jeg har sett de sjokoladene (skjellene) både på Ica og Europris - etter min smak er de ikke spiselige, men smaken er jo heldigvis individuell. :) Lakris-mint? Kunne jeg tenkt meg å smake! Er det også fra Guyilan?

Jeg har ikke sett dem på ICA på en stund. De de selger på Europrice er ikke ekte Guylian. Bra du ikke liker dem for de er dyre og man blir tykk av dem. Kunne ønske jeg ikke likte dem jeg også. Lakrisgutta selger ikke lenger i løsvekt virker det som, men bare i ferdigpakker. Det virker som om man ikke får kjøpt mint lakris lenger. De selger på meny, deli de Luca bl.a.

Endret av tjohei1
AnonymBruker

Jeg har ikke sett dem på ICA på en stund. De de selger på Europrice er ikke ekte Guylian. Bra du ikke liker dem for de er dyre og man blir tykk av dem. 

hvorfor kjøper du dem da?

Anonymous poster hash: eef40...575

hvorfor kjøper du dem da? Anonymous poster hash: eef40...575

Jeg får ikke tak i dem lenger på ICA butikker derfor blir de ikke kjøpt. Jeg kan kjøpe dem på nettet, men så viktig er det ikke. Jeg kjøper de for jeg liker dem veldig godt.

Endret av tjohei1

Annonse

Jeg fikk tak i lakris mint på en ICA butikk. De selger dem i løsvekt. Du kan også prøve deli de Luca. Sopelim og hekseskudd er gode. Sopelim får du også tak i på meny. Jeg synes ikke de med mint er så gode lenger. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe dem mer.

Jeg fikk tak i lakris mint på en ICA butikk. De selger dem i løsvekt. Du kan også prøve deli de Luca. Sopelim og hekseskudd er gode. Sopelim får du også tak i på meny. Jeg synes ikke de med mint er så gode lenger. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe dem mer.

Er det deli de Luca i Trondheim? Jeg vet det er Meny, men ikke i noen av de "nabolag" jeg ferdes. :)

Er det deli de Luca i Trondheim? Jeg vet det er Meny, men ikke i noen av de "nabolag" jeg ferdes. :)

Du får ta et søk på nettet over ICA, meny og deli de Luca. De har dem på Narvesen også. Se også lakrisguttas nettside.

Endret av tjohei1
Gjest gjesteleser

lakrismint får man tak i i ganske mange matbutikker, i form av Panda eller Pingvin-lakris. Like godt:-) Jeg bestilte en eske herfra og har ikke angret, fersk og fin lakris: http://allergitorvet.dk/panda-mint-filled-licorice-p-3679.html

Bare hold deg under tollgrensa, så er det kjapt og enkelt å bestille derfra:-)

Annonse

Det stemmer. Begge er ellers underfilialer av bagsofsweets, og alt hører inn under johncons-kiosken.

Hm. Er sofaen noe 'plot'?
Vi får se.
Men men.
Vi får se hva som skjer.

Jeg er en veldig slem person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...