Gå til innhold

Reklamasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når du reklamerer på en vare kan du risikere å måtte betale feilsøking. Jeg går ut fra at det er hvis de kommer frem til at problemet ikke er en reklamasjonssak.

Nå har det vært mye frem og tilbake og de har ikke klart å finne ut noe. Jeg begynner å bli engstelig for at hele regningen skal falle på meg. Da skulle jeg heller kjøpt et nytt produkt og ikke reklamert. Er det noen som vet om det finnes et max beløp de kan forlange, eller risikerer jeg å måtte betale nesten like mye i feilsøking som produktet koster.

Anonymous poster hash: 63565...385

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

megler Smekk
  AnonymBruker skrev (På 8.5.2014 den 11.39):

Når du reklamerer på en vare kan du risikere å måtte betale feilsøking. Jeg går ut fra at det er hvis de kommer frem til at problemet ikke er en reklamasjonssak.

Nå har det vært mye frem og tilbake og de har ikke klart å finne ut noe. Jeg begynner å bli engstelig for at hele regningen skal falle på meg. Da skulle jeg heller kjøpt et nytt produkt og ikke reklamert. Er det noen som vet om det finnes et max beløp de kan forlange, eller risikerer jeg å måtte betale nesten like mye i feilsøking som produktet koster.

Finner de ingen feil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539506
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2014 den 11.39):

Jeg var borti det samme for hundre år siden da jeg leverte inn en nesten ny Sony Erikson som slo seg av og på selv, og mistet lyd midt i samtaler. Verkstedet konkluderte at feilen måtte være min, siden de ikke fant noe feil med telefonen. Hm, snedig logikk syns jeg, siden jeg hadde funnet et par åpenbare feil - den slo seg av og på selv, og mistet lyd under samtaler ;) Nuvel: Jeg skulle iallefall ikke få ny telefon, men likevel betale 1500,- for feilsøket, og betalte jeg ikke beholdt de telefonen.

Jeg tok kontakt med Sony Erikson Norge, og endte med å få tilbake telefonen som fremdeles fusket, og dette ble min siste Sony Erikson noensinne. I ettertid spør jeg alltid om praksis når jeg leverer noe, og det gjetter jeg du begynner med også... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539508
Del på andre sider

AnonymBruker
  Kayia skrev (På 8.5.2014 den 12.06):

Jeg var borti det samme for hundre år siden da jeg leverte inn en nesten ny Sony Erikson som slo seg av og på selv, og mistet lyd midt i samtaler. Verkstedet konkluderte at feilen måtte være min, siden de ikke fant noe feil med telefonen. Hm, snedig logikk syns jeg, siden jeg hadde funnet et par åpenbare feil - den slo seg av og på selv, og mistet lyd under samtaler ;) Nuvel: Jeg skulle iallefall ikke få ny telefon, men likevel betale 1500,- for feilsøket, og betalte jeg ikke beholdt de telefonen.

Jeg tok kontakt med Sony Erikson Norge, og endte med å få tilbake telefonen som fremdeles fusket, og dette ble min siste Sony Erikson noensinne. I ettertid spør jeg alltid om praksis når jeg leverer noe, og det gjetter jeg du begynner med også... ;)

Uff da. Jeg vet ennå ikke resultatet jeg kommer ut med, men det er ikke bare bare å reklamere på et produkt når du risikerer en regning nesten like stor som produktet koster uten å få fikset det. Da er det bedre å kjøpe nytt med en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539513
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2014 den 12.14):

Uff da. Jeg vet ennå ikke resultatet jeg kommer ut med, men det er ikke bare bare å reklamere på et produkt når du risikerer en regning nesten like stor som produktet koster uten å få fikset det. Da er det bedre å kjøpe nytt med en gang.

Ikke sant. Jeg hadde betalt rett over 2000,- for min Sony den gangen, og ville selvfølgelig heller kjøpt en ny som funket framfor å få tilbake en som ikke funket. Lykke til - håper det går vegen for deg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539515
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...