AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Når du reklamerer på en vare kan du risikere å måtte betale feilsøking. Jeg går ut fra at det er hvis de kommer frem til at problemet ikke er en reklamasjonssak. Nå har det vært mye frem og tilbake og de har ikke klart å finne ut noe. Jeg begynner å bli engstelig for at hele regningen skal falle på meg. Da skulle jeg heller kjøpt et nytt produkt og ikke reklamert. Er det noen som vet om det finnes et max beløp de kan forlange, eller risikerer jeg å måtte betale nesten like mye i feilsøking som produktet koster.Anonymous poster hash: 63565...385 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
megler Smekk Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 AnonymBruker skrev (På 8.5.2014 den 11.39): Når du reklamerer på en vare kan du risikere å måtte betale feilsøking. Jeg går ut fra at det er hvis de kommer frem til at problemet ikke er en reklamasjonssak. Nå har det vært mye frem og tilbake og de har ikke klart å finne ut noe. Jeg begynner å bli engstelig for at hele regningen skal falle på meg. Da skulle jeg heller kjøpt et nytt produkt og ikke reklamert. Er det noen som vet om det finnes et max beløp de kan forlange, eller risikerer jeg å måtte betale nesten like mye i feilsøking som produktet koster.Anonymous poster hash: 63565...385 Finner de ingen feil? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 AnonymBruker skrev (På 8.5.2014 den 11.39): Når du reklamerer på en vare kan du risikere å måtte betale feilsøking. Jeg går ut fra at det er hvis de kommer frem til at problemet ikke er en reklamasjonssak. Jeg var borti det samme for hundre år siden da jeg leverte inn en nesten ny Sony Erikson som slo seg av og på selv, og mistet lyd midt i samtaler. Verkstedet konkluderte at feilen måtte være min, siden de ikke fant noe feil med telefonen. Hm, snedig logikk syns jeg, siden jeg hadde funnet et par åpenbare feil - den slo seg av og på selv, og mistet lyd under samtaler Nuvel: Jeg skulle iallefall ikke få ny telefon, men likevel betale 1500,- for feilsøket, og betalte jeg ikke beholdt de telefonen. Jeg tok kontakt med Sony Erikson Norge, og endte med å få tilbake telefonen som fremdeles fusket, og dette ble min siste Sony Erikson noensinne. I ettertid spør jeg alltid om praksis når jeg leverer noe, og det gjetter jeg du begynner med også... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 megler Smekk skrev (På 8.5.2014 den 11.52): Finner de ingen feil? Butikken har sett feilen, jeg vet ikke hva verksted har gjort, men de finner ikke årsaken. Det er periodisk feil. Anonymous poster hash: 63565...385 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Kayia skrev (På 8.5.2014 den 12.06): Jeg var borti det samme for hundre år siden da jeg leverte inn en nesten ny Sony Erikson som slo seg av og på selv, og mistet lyd midt i samtaler. Verkstedet konkluderte at feilen måtte være min, siden de ikke fant noe feil med telefonen. Hm, snedig logikk syns jeg, siden jeg hadde funnet et par åpenbare feil - den slo seg av og på selv, og mistet lyd under samtaler Nuvel: Jeg skulle iallefall ikke få ny telefon, men likevel betale 1500,- for feilsøket, og betalte jeg ikke beholdt de telefonen. Jeg tok kontakt med Sony Erikson Norge, og endte med å få tilbake telefonen som fremdeles fusket, og dette ble min siste Sony Erikson noensinne. I ettertid spør jeg alltid om praksis når jeg leverer noe, og det gjetter jeg du begynner med også... Uff da. Jeg vet ennå ikke resultatet jeg kommer ut med, men det er ikke bare bare å reklamere på et produkt når du risikerer en regning nesten like stor som produktet koster uten å få fikset det. Da er det bedre å kjøpe nytt med en gang.Anonymous poster hash: 63565...385 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 AnonymBruker skrev (På 8.5.2014 den 12.14): Uff da. Jeg vet ennå ikke resultatet jeg kommer ut med, men det er ikke bare bare å reklamere på et produkt når du risikerer en regning nesten like stor som produktet koster uten å få fikset det. Da er det bedre å kjøpe nytt med en gang. Ikke sant. Jeg hadde betalt rett over 2000,- for min Sony den gangen, og ville selvfølgelig heller kjøpt en ny som funket framfor å få tilbake en som ikke funket. Lykke til - håper det går vegen for deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/398526-reklamasjon/#findComment-3539515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.