Gå til innhold

Mottar man bekreftelse fra NAV på mottatt søknad om uførepensjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde den blitt sendt elektronisk, hadde jeg vel mottatt en slags bekreftelse/status på dette på "mine sider" på Nav.no

Men saksbehandler på NAV måtte jo selvsagt gjøre dette på den "mest effektive måten", dvs. papirsøknad som ble sendt pr brevpost.

Dette er nå noen uker siden, men så mye rot som det er med NAV, har jeg jo ingen garanti for at noe som helst virkelig er verken sendt eller mottatt av NAV. Har ikke mottatt noen bekreftelse på at søknaden min er mottatt. Vil jeg i det hele tatt få en slik bekreftelse, eller er det bare å smøre seg med månedsvis med tålmodighet og håpe på det beste?

Anonymous poster hash: b2d82...daa

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde den blitt sendt elektronisk, hadde jeg vel mottatt en slags bekreftelse/status på dette på "mine sider" på Nav.no

Men saksbehandler på NAV måtte jo selvsagt gjøre dette på den "mest effektive måten", dvs. papirsøknad som ble sendt pr brevpost.

Dette er nå noen uker siden, men så mye rot som det er med NAV, har jeg jo ingen garanti for at noe som helst virkelig er verken sendt eller mottatt av NAV. Har ikke mottatt noen bekreftelse på at søknaden min er mottatt. Vil jeg i det hele tatt få en slik bekreftelse, eller er det bare å smøre seg med månedsvis med tålmodighet og håpe på det beste?

Anonymous poster hash: b2d82...daa

Du få ikke noen bekreftelse. Er du usikker på om den er mottatt er det best å ringe og spørre.

Anonymous poster hash: 54afa...df7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...