Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er en 19 år gammel gutt, som har hatt noen underlige, gule klumper rett under huden på pungen side jeg var omtrent 16. de har aldri plaget meg, og mine ekskjærester har slått seg til ro med at det var noen slags talgkjertler eller kviser. siden de ikke forsvant, og ofte bare øket i størrelse (noen har jeg hatt helt siden den tiden!) begynner jeg å lure... kan det være epidermale cyster? den største for øyeblikket er på størrelse med en gjennomsnitts ert, de var aldri så store for, ei heller så flertallige som de har blitt det siste året.

det har rett og slett utviklet seg til å bli litt av et kosmetisk problem, da det ikke er lett å forklare rasjonelt til..hvem enn som skulle befinne seg der nede. noen kan klemmes ut, som kviser, andre er solide og harde, og befinner seg under for mye hud til at man kan gjøre noe med dem. hva i all verden kan jeg gjøre? og er det ufarlige greier? vil det bare bli flere og flere og vil de øke i størrelse hvis jeg ikke gjor noenting som helst..?

nå har jeg vært åpnere enn jeg normalt liker å være, håper på seriøse svar ettersom jeg ikke aner hva dette kan være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39854-epidermale-cyster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...