Gå til innhold

Nei på søknad om fri, men ble ønsket god tur :-)

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Måtte le litt da jeg så svaret fra skolen i dag.

Har søkt minstejenta fri fra skolen i 4 dager, da vi skal hente hjem broren hennes (og flyttelass) etter et år på skole.

Fikk et nei på søknaden med beskjed om at hvis vi dro likevel, ville det ikke få noen konsekvenser og vi ble ønsket god tur :D

LOL.

Fortsetter under...

Det er vel den varianten deres skole har lagt seg på når det gjelder innskjerpingen av fraværsreglene.

Jeg søkte om en (fre)dags fri for junior til en idrettssamling tidligere i vår. De andre skulle ta fri torsdagen også og melde seg syke, noe jeg ikke blir med på av prinsipp. Jeg var helt åpen om situasjonen til kontaktlærer, hun var enig med meg og anbefalte søknaden. Tidligere kunne hun gi fri når det bare var én dag, nå går alt til rektor.

Vår skoles variant er tydeligvis å la være å besvare søknader som ikke blir innfridd. Jeg fikk i hvert fall aldri noe svar. Og ja, han reiste ;)

Måtte le litt da jeg så svaret fra skolen i dag.

Har søkt minstejenta fri fra skolen i 4 dager, da vi skal hente hjem broren hennes (og flyttelass) etter et år på skole.

Fikk et nei på søknaden med beskjed om at hvis vi dro likevel, ville det ikke få noen konsekvenser og vi ble ønsket god tur :D

LOL.

Denne var jo helt nydelig, hahaha :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...